Aug 3, 2011

Permulaan bulan! traffic blog jatuh merundum , frust betul la


Traffic yang jatuh berguling² ke bawah.
Maaf yang atas aku terpaksa sembunyikan sebab
aku x mau nanti ada pulak suara belakang kata aku macam².
bangga la apa la..tak mau la kita x macam tue ok



Frust gile! Permulaan yang sungguh mengecewakan.Inilah akibatnya kalau x boleh memberi komitmen pada SR. Kalau dulu boleh blogwalking banyak blog tapi sekarang boleh kira bape kerat je aku sempat skodeng dan hello² dekat rumah korang. Pastu kalau dulu aku boleh hasilkan 4 ke 5 entri satu hari tapi sekarang kena tengok pada masa.Kalau ada masa terluang dan mood nak update , banyaklah entrinya.

Alhamdulillah bulan lepas traffic SR banyak meningkat dan UV pun maintain je.Tak payah sebut la berapa ye kang ada pulak suara² mak Anon yang menyampah dan x pasal² pulak batal puasa dia hari nie huhuhu..Tapi tue lah aku sangkakan panas sampai ke petang tapi rupanya hujan di tengah hari.Traffic yang aku bertahan bulan lepas akhirnya jatuh merundum. Permulaan bulan ogos yang sungguh mengecewakan aku. Kalau hari sabtu dan ahad tue traffic jatuh aku boleh terima lagi.Tapi ni hari isnin , permulaan bulan pulak tue boleh jatuh menjunam. Sedih betul la!

Nak salahkan blogspot yang asyik buat hal x boleh juga sebab orang lain x de pun merungut. Nak salahkan Nuffnang yang asyik buat serabut kepala aku tak juga sebab BE ada je keluar masuk. So salahkanlah diri sendiri kerana x dapat nak hasilkan entri yang berkualiti.Sodeh!Pape pun bersyukur la dengan apa yang ada..



P/s: Saya bukan mengejar duit Nuffnang ye! tapi saya memotivatekan diri bila melihat pencapaian di Nuffnang.Hasil yang saya dapat saya kongsikan dengan pembaca SR dengan mengadakan contest.So plsss! jangan nak cakap macam².Tak baik tau nie bulan pose , saya tak nampak awak mak anon tapi Allah nampak. Ingat tue!

Note: Walaupun traffic aku x sehebat mane tapi aku tetap bersyukur dan berterima kasih kepada semua pembaca dan pengunjung SR dan terutama sekali kepada pembaca setia ku.love u all~





20 comments:

Fazleyatul Aini said...

ish tak baik mak anon ni tau. huhu

eh kira byk la traffic blog akak. blog kita seciput je. huhu

Unknown said...

salam ramadhan...nk tanya ckit, nak cek trafic mcm ni mcm mana yer? tq

eima said...

love u too dear

sahromnasrudin said...

siapa mak anon tue..jom jemput buka sama2 bagi tazkirah huhuhhhh

Kak Amy said...

Santri T.P.I.N.I :

amy jelaskan di blog awak ye nanti boleh check...

Unknown said...

huh terbaek dah ni.....byk tu kan??
nanti bertambah lagi hari ni

Kakzakie Purvit said...

Oklah tu Amy. Kalau banding kakak yg nak post satu N3 pun ambil masa 2-3 hari...

Acik said...

aciknye traffic x menjunam ...
sb memang dok kat bawah jer dr dulu, heheheeee ...

Nisa Greennnpanda said...

byk gak trafik blog amy tue, hehe.. sy nye leh kire ngan jari, haha..

Kakcik Seroja said...

Biarla apa orang nak kata... kita tak rugi apa2. :)

Anonymous said...

ko ni pehal aku tgor minah gedik tu ko plk yg kcoh.ko tu yg buta.

aku cuma tgor,aku tak suka blogger jnis meniru org utk famous la mangkuk.ko jaga je blog ko sudah jgn nk sbok.

jgn ko pun meniru sdh....

SoLy SoLicious said...

waahh..banyak gak tu..huhu...sy ni seciput aje..sedang berusaha sekeras-kerasnya tuk meningkatkan traffik... btol tu, bukan wang dikejar, tp kepuasan.. ^______^

Hanis Azla said...

harap2 nnt2 naik balik trafik tu.. skrg ni org tgk mood layan puasa kot.. so layan blog kurang sikit..

Myra Jay said...

Sabar ye kak..
Abaikan sikap manusia yg dengki tu, bukan pe, mesti sebab cemburu dengan akak..

kasihibu said...

ada jugak hasilnya blog akk cuma semata2 sesuka ria, nak menulis adalah en3, malas melayan je ke blog orang lain, baca baca komen komen dah... ;p

KuNanGKuNanG said...

balas kunjungan&follow blog ni...ore klate rupenye..kalau sy gi klate leh la blnje ye..he3

Unknown said...

akak sekarang nuffnang bukan sasaran dah..
nak kejar innity dan rank alexa pulak..:p.tapi traffic kena maintain la..
tu yang nak usaha lebih ni..

☾SHiemaCMa786☾ said...

beselah amy..ade yg saje yg jeles ngan kita...amy kena byk2 sabar..

moga traffic semakin tinggi..
bleh la banje cma mkn nnti...hehehe...:)

aanie said...

mesti mantop kan trafik amy....mak anon tu dtg serang amy gak ek??

Sheherazade said...

ciayok2 dear,u can do it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign