Aug 17, 2011

Balik kampung dan tahniah kepada pemenang contest


Maaf kerana x sempat nak listkan nama peserta contest. Tapi aku telah memilih dua pemenang bagi setiap kategori.Tahniah di ucapkan kepada yang berjaya dan terima kasih juga kepada yang sudi meluangkan masa menyertai contest Ramadhan dan Aidilfitri bersama sinar raudah. Kepada yang berjaya minta tinggalkan nama, alamat dan no telifon anda di ruangan komen ini.

Ok di kala korang sedang membaca entri ini , aku telah pun dalam perjalanan untuk pulang ke kampung.Serius excited gila coz inilah masanya dapat berbuka puasa bersama keluarga.Tapi dalam aku excited ada juga yang terlebih excited daripada aku. Sapa lagi kalau bukan mat² bangla aku. Aduhai! aku excited nak jumpa keluarga tapi dorang pulak excited nak jumpa mak tirinya ha. Sampaikan dua tiga hari nie handphone aku asyik berbunyi je.Dah macam operator pulak!Betapa tak sabarnya mereka nak berjumpa dengan aku.

Dorang tak sabar aku pulak hilang mood.Mane taknya kita balik nak berbuka dengan keluarga tapi dorang lak gunakan peluang yang ada untuk membuat aduan rakyat .Mesti pening kepala aku nanti melayan kerenah sorang². Selalu macam nie la kalau balik kampung , x sah kalau aku tak settlekan keje. Setiap kali macam tue la , amek peluang je balik pastu masa yang ada banyak habiskan dengan mat bangla je.Nak buat macam mane kan dah itu keje yang aku pilih.Jadi terima saja lah huhuhu...

Oklah doakan perjalanan kami selamat pergi dan pulang ye. Dan semoga Allah kuatkan ketahanan mental ku di bulan yang mulia ini.Tak mau la jadi singa macam selalu. Di harap aku dapat control diri , walaupun berpuluh kali menerangkan kepada mereka yang sememangnya x faham bahasa ini...Kena banyak bersabarrrr...



***************************

TAHNIAH

Bagi kategori Juadah Ramadhan


dan bagi kategori Ucapan kreatif Aidilfitri






17 comments:

vanillagirls said...

sy dah email...

vanillagirls said...

kalau tak dapat,,
saya kasi balik

NUR ALIAA LINA BINTI MOHD ROHZAINI,
LOT PTB 2295 KAMPUNG MEMBUNGA
18500 MACHANG, KELANTAN.
0135387357

thanks ^^

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahniah pada pemenang...

Fazleyatul Aini said...

congrats pemenang =)

Unknown said...

alah....xmenang

Anonymous said...

salam, camne persiapan raya?

Sheherazade said...

semoga selamat semua nya,Amin

saba byk2 ye

Nisa Greennnpanda said...

congrats.. ^_^ xsmpat nk join ari tue..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

tahniah kepada pemenang

Wassalam

eelobor said...

alamak....tak menang lagi. nak kena cuba lagi lain kali ni eh... huhuhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

mmg seronok berbuka ramai2..awe sabtu ni ada kenduri berbuka mmg yang buat tiap2 tahun...

sabar je lah kak..nak buat macam kak....huhu

tahniah pada pemenang awe tak sempat nak masuk :)

apdm said...

salam..

wa...x sedar contst dah tamat..anywy tahniah kpd winner..

selamat bercuti kak..

kak,,buat masa ni sy tak dpt cerita lagi, terlalu personal. kami sedang berubat sekarang. jika tidak ada apa-apa perubahn, sy tidak berkeberatan untuk mintak tolong dgn akak. terima kasih sbb prihatin dgn masalah saya.

exora said...

tahniah kepada pemenang...

☾SHiemaCMa786☾ said...

hehe..selamat balik kpg amy...

tahniah jugak utk pemenang bertuah!

Unknown said...

hehehhe...
amy garang rupanya..

Myra Jay said...

Tahniah pada pemenang bertuah..

Dan pada kak Amy, selamat pulang ke kampung dan Selamat berbuka puasa bersama keluarga tersayang ;)

cikpuanhady said...

Me dah emel, kalau tak dapat gitau ek..tahniah buat vanilla..oh ya, me ada buat tq entri kat blog bawah ni..

http://www.ceritaindahkami.com/2011/08/rezeki-untuk-hari-raya.html

thanks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign