Aug 22, 2011

Skodeng lagi kan dah malu , jom ke Riwayat Hariku


Selamat tengahari..

Hari nie agak kelewatan aku mengupdate blog. Sejak dua menjak nie otak aku jadi beku la! idea semua ke laut bersama nelayan. Nelayan pun ada jugak dapat tangkapan tapi aku dok termenung je dari tadi. Taip dua tiga patah perkataan lepas tue delete balik. Nak mulakan ayat pun amek masa yang lame. Last² biarkan saja kosong dan mulakan langkah untuk berjalan ke rumah korang dengan harapan ada la idea yang datang.Tapi untill sekarang idea x sampai² lagi. Penat betul la!

So aktiviti pagi nie merayap je la kat rumah korang , sampai pada satu blog nie aku lihat sesuatu yang aku rasa agak familiar sangat dengan nama tue. Ehhh!! nama aku la... hemah² akibat aku terlebih skodeng blog jejaka sorang nie tengah² malam semalam , tiba² dapat review la.. Tersenyum simpul aku , dah rasa macam siput nak sorok kepala dalam cengkerang je! nak menyorok weiii..maluuuu!! Nie lah akibatnya kalau skodeng rumah orang malam² buta hihihi^^ anyway thanks brother sop di atas review itu..

Kalau korang nak tahu brother sop dari RH blog ada buat satu segmen iaitu segmen Mesej Shoutbox pilihan. Caranya mudah saja just tinggalkan komen yang korang rasa agak menarik dan kreatif di shoutbox RH, selepas itu korang tunggu la respon dari RH mane tahu kalau komen korang terpilih.Dapat la habuannya hehe..Habuan bukan wang ringgit ye! Tapi kalau nak tahu apa habuannya korang boleh klik SINI. Amacam menarik tak! ok kalau korang rasa nak blog korang di review di persilakan la terjah ke blog brother sop nie..

All the best ok...



**************************************




6 comments:

sahromnasrudin said...

kira mcm GA juga ke, amy...

Kak Amy said...

@sahromnasrudin Hrmmm..nak kata GA macam bukan je sebab x de syarat pun, just tinggalkan komen di shoutbox , komen tu pulak biarlah kreatif.. kalau en.sahrom nak tahu lebih lanjut , jemputlah ke blog brother sop...

cik kartun said...

waa..mcm best ^_^

eiela said...

riwayat hariku memang best.

☾SHiemaCMa786☾ said...

bestnye kene review ngan blog pemes..

Sarah Syazwani said...

x sempat nk skodeng kalu kt umah..time kt opis je la yg sempat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign