Aug 2, 2011

Alhamdulillah rezeki Nuffnang bagi bonus 4 angka


Last week punya status..

This week punya status..


السلام عليکم

Last week aku merajuk hati dengan Nuffnang. Entah kenapa status aku di tarik lagi! Aduhai Nuffnang main tarik² tali pulak ha. Bila status aku di tarik , aku pun mula la jauh hati dengan Nuffnang bukan kerana aku kepingin bangat dengan duit Nuffnang tue tapi kerana aku jauh hati bila Nuffnang menganak tirikan aku. Tak ada ruang lagi aku di Nuffnang. Ticket yang di hantar semua di balas tapi jawapannya kosong.Nothing! mungkin spam kot huhuhu....

So aku pun malas nak fikir lagi dan teruskan berblogging seperti biasa. Tapi dalam fikiran aku masih tertanya² jugak kenapa status aku di tarik ye! selalunya kalau status ordinary ni payah nak dapat BE tapi berbeza pulak kali nie. Status ordinary tapi BE asyik muncul je dan amount semakin meningkat sehingga membuatkan aku terbantut untuk cashout kan.Bukan sebab apa sebab sayang pulak nak cashout kan sedangkan masih ada dua tiga amount yang tengah running.Why not kumpulkan semua dan cashout sekali , baru berbaloi..

Pagi nie pula sekali lagi aku skodeng Nuffnang. Sekali lihat wahhh!!! status aku dah kembali ke glitterati. Alhamdulillah!!! Tapi yang peliknya kenapa Nuffnang dok main tarik² nie. Penjelasan dari Nuffnang pun aku tak terima. Adakah Nuffnang mengalami masalah. Tapi aku ada perasan juga analytics pada Jumaat lepas tak keluar. Tak pernah² sehari aku dapat *0* tapi Jumaat lepas itulah yang terjadi. Terkezut beruk juga sebab selalunya kalau aku x update entri pun 200 uv pasti ada nie update entri tapi *0*. Apa cer...

Nie pulak aku check balik dah ada tapi untuk 31hb dan 1hb x keluar pulak. Adoi pelik sungguh la..Lihat BE ada tapi satu dah bertukar ke ME. Tapi amount aku tiba² banyak gila. Belek punya belek sekali service Nuffnang down. Tak sempat nak capture! 15 minit kemudian check lagi RM yang 4 angka tu dah x de. Confirm la Nuffnang bermasalah! sedang di naik taraf kot hahahaha... nak buka akaun Nuffnang pun kena log in banyak kali baru dapat. Kalau tak kayo den raya nie hehehe.. Berangan kononnya dapat Bonus banyak camtue gila kau tapi tu lah dah nama rezeki tak ke mana kan! Tak dapat kat Nuffnang tapi dapat kat job aku. Alhamdulillah rezeki bulan ramadhan.


note: cuba u all skodeng lak mane tau leh dapat bonus cam aku dapat tadi hahaha.. Bonus sementara je tue hehehe...






28 comments:

BeloG MTT said...

Tahniah Amny..Alhamdulillah rezeki.. :)

eima said...

rasa nye mmg nuffnang prob la amy .. klu betui ... mokcik kayo la

Lelaki Ini said...

haha..aminn~~
bole a blnje sye lepas tu kak..
ahaha!XD

sherryfie said...

syoknya....
best la kn??...

tp kesian kat saya..nuffnang langsung xbri muka...iklan pun xder yg nak klik...haha...income xnaik2..dh berbulan2..

ada tips x??

Anonymous said...

selamat berpuasa Amy..semoga ibadah kita diterima Allah

**bulan ramadhan ni nak kurangkan aktiviti berblog..berBW
insyaAllah akan sambung kmbli slps ramadhan..take care dear :)

Biar Tinggi di Langit said...

saya x tahu sangat pasal nuffnang nie... mula2 masuk pon, sbb rasa perlu,,, yela, blog dh ada, rugi la plak sbb x letak nuffnang.. tp, sampai skrunk, saya mmg x fhm ngan nuffnang.. hiiihihi pape pon, ceria2 selalu k :)

Fazleyatul Aini said...

wah rezeki ramadhan ni

Unknown said...

amin...buat duit raya

Unknown said...

malas dah nak layan nuff ni..
akak sekarang tengah nak maintain kan traffik sehari 500-600 uv.bila dah maintain akak nak apply innity..
buat masa sekarang kena tau dulu pasal innity tu..

Far8 budak baik said...

waaaaa dasyat gile...
biasa je tapi dapt be..
haah..baik tunggu pastu
cash out sekali je..
baru best merewang pas tu..
hahahahahaha

ieda =.= said...

alhamdulillah...tahniah..
dulu syieda dapat status tu..tp dah dtarik..sedih betol..hihihi

Kakzakie Purvit said...

Bonus dari projek itu confirm ada Amy.... Nuffnang tu ding-dong lagi...

azura samsuddin said...

Alhamdulillah, rezeki Ramadhan utk Amy... besh sgt tuh zura belum b'kesempatan dpt cmtu lg ;)

[leily.laily] said...

tahniah.. rezeki bulan pose tu.. =)

SoLy SoLicious said...

patut la bile bukak nuff aje loading lambat nak mati..huhu...

Kakcik Seroja said...

Nuffnang pun pandai main tarik tali ya Amy? :)

azu said...

tahniah amy!bila pulak azu nk dpt BE ye..huh

ahmad humairi said...

Saya pun baru nak blaja dari amy....satu hari tu ada gakla gatai tangan hanta ticket tu.....adala naik sket...


Selamat menjalani ibadah puasa.
Selamat menyambut lebaran.
Maaf zahir batin.

kurus said...

ade jugak dik .. akak nie x tahu dah mana yg x kena .. semua ok .. tapi still ordinary dan x pernah merasa BE ..
nak cakap update .. update selalu dah
sbb selalu auto publish kan ..
nak cakap x banyak trafic .. x logik sbb memang nampak trafic banyak kan .. huhuhu cedihhhh !

cEro said...

try bukak nuff gak tadi, mmg down laa...
ade ke dia kata blog aku salah address sedangkan betol je...
takpe, tunggu beberapa jam lagi, gi tgk balik...

Unknown said...

ayie pon lemau dah dengan uffnang nie..relax jer bt mcm skrngn nie..asihh

Mohd Sazli Cikgu Autocad said...

wahh taniah...rezeki duit raya tu;))

Rozie said...

belum rezeki lagi tu....

eelobor said...

murah rezeki Amy sekeluarga.....

aanie said...

nuffnang sy pun trafik ari jumaat 0 gak..system tgh down kot...x sempat nak cash out bulan lepas...

Myra Jay said...

dari td dok bukak nuffnang takleh.. :)
Kalau daapt kejutan cam akak 4 angka mau berpinau mata :)
Takpela seronok sat je ;)

Abe Goreng said...

Ala dh rugi.Hehe.xpe boleh cube lg.:D

Wordless Wednesday#2 : Harry Potter

Sheherazade said...

xper2 cuba lagi,Alhamdulillah rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign