Aug 11, 2011

Blackberry Torch untuk mereka yang bertuah..


Selamat petang all..

Semalam aku dapat bungkusan! nak tahu apa.. ala confirm korang dah tahu sebab awal² lagi aku dah mention dekat tajuk. So x surprise la kan..Actually bungkusan ini bukan untuk aku tetapi untuk orang yang bertuah. Bertuah yang aku maksudkan kerana handphone nie adalah stock terakhir bagi bulan nie. Ramai yang berebut nak kan BB ini , jadi aku terpaksa memilih salah seorang daripada mereka. Selebihnya kena tunggu lepas raya huhuhu...

Siapa orang tue? Ha tang nie korang kena teka sendiri la ye. Apa bertuah menang contest? Uishhh!! x la contest yang sedang berjalan tue kan hadiahnya lain. Oh mungkin korang maksudkan contest gadget erk! yang tue belum di adakan lagi.Tunggu lepas raya sebab bulan puasa ni macam x sesuai pulak nak buat contest gadget. Lagi pun aku gah tunggu harga ipad 2 jatuh.If dapat harga yang bagus confirm aku ambil dekat supplier untuk di jadikan hadiah contest.Kalau blackberry dah biasa sangat kan! Kalau ipad boleh update blog betul tak...

Ok la aku bagitahu la , actually bungkusan nie untuk customer aku yang beli secara online dengan aku melalui facebook. Alhamdulillah banyak juga permintaan dari customer cuma aku je x dapat memenuhi permintaan pelanggan.Fokus tidak dapat di berikan 100% kerana aku masih ada komitmen lain. Kalau la ada orang yang membantu alangkah gembiranya hati.Ok la kalau ada di kalangan korang yang sedang mencari gadget² terkini boleh la roger amy ye. Harga korang tak perlu risau kerana harga yang aku tawarkan jauh lebih murah dari harga pasaran.Ini kerana aku mengambil semua barang direct bersama supplier tanpa menggunakan orang ke tiga.Kos untuk kedai pun x ada jadi x perlu nak tax tinggi² bagi sesebuah telifon bimbit. Barang ori ke? Barang original brighstar , apple , sony dan lain² model tapi kalau ada yang berminat untuk membeli ap set juga ada di sediakan...

Wahhh!!
baik punya aku promote produk..
sekali sekala x salah kot kan!

Blackberry torch akan di hantar ke Melaka



Kalau buat hadiah contest pun menarik juga kan..





20 comments:

juanita said...

Opsssss..menariksssss

☾SHiemaCMa786☾ said...

wow..sapelah customer bertuah tu...
:)

Azlina said...

owh..jual gadget erk...baru tau...syoknya kalo dpt free

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

huihss...meleleh2 juga tngk BB tu...

Fariza Othman said...

ni klu abg2 posmen tgk wrapping gini mesti die berbelah bagi nk antr. hahaha

eITA said...

bestnye kalau hadiah contest

aLeesYa's Mummy said...

hmmm camana nk tengok fb amy tu? sorry kt side bar tu saya x leh baca coz ktopis fb block..hehehe
nk tengok jugak kalu2 mampu..

Baiz Mamat said...

nak jugak..berape harga ni?hihi

Baiz Mamat said...

nak jugak..berape harga ni?hihi

sahromnasrudin said...

mmg bertuah sungguh la....

Hudalatip said...

oh menarik nii...nanti boleh roger2 la..

aanie said...

kalau buat hadiah contest nak join gak....hiks..

kaizen said...

nak jgak BB torch.... nk jugak....

*earphone/headset tok hp sony ori ade x?? kos termasuk kos penghantaran ke??


latest entry Antara Hidup & Mati

Nak DUIT RAYA X??

Bila Perempuan KENCING BERDIRI

Yasminhamid said...

manarik ni... akak tgh servay phone sekarang...boleh beli ngan amy yer??

kasihibu said...

enpakwe akak kata
u tak boleh guna telefon memahal sangat sbb anak2 dail guna kaki je
maksudnya
*telefon bersepah, anak buat main*

si cantik sally said...

ala...best2 nak jugak tringin beli BB paling cikai pon BB curve..boleh text sye brape rm????

seyla arvineyla said...

waaa...bestnyer...kt mner nk tgk model2 bb yg dijual sinar raudah n cmner nk beli lak..=)

Mohd Hazwan Hashim said...

wau !!! erm , im also really interested dis one .. hw much ??? nak tau juga mana boleh tengok gadget ni semua ?? :)

Sheherazade said...

gulp!!bestnya hadiah :)

aini aziz said...

yek amy..sila la jwb cmne nak tgk BB nie kat FB awk..sbb sy tgk xde pape pn kat wall FB awk tuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign