Jan 9, 2012

Angpow Chinese New Year dari Nuffnang


Selamat Malam...


Sambungan entri pagi tadi akan di sambung pada esok hari. Now masa untuk rehatkan otak pulak , setelah seharian bersusah payah berhubung dengan pelbagai orang untuk mengetahui cara bagaimana untuk selesaikan kes ini. Alhamdulillah..Itulah kata orang , Allah sentiasa bersama dengan orang² teraniaya dan segala urusan di permudahkanNya...

Dalam aku di uji awal² tahun nie , tapi masih ada rezeki untuk aku. Syukur sangat! Aku kehilangan wang lebih 5 ribu dan kini Allah gantikan aku dengan rezeki yang lain... Hari nie aku dapat cek dari Nuffnang.. Setelah sebulan lebih aku cashout kan...

Bukan itu saja , hari nie juga aku dapat tawaran dari salah seorang client lame aku untuk selesaikan beberapa urusan mengenai bangla..Syukur..sikit yang Allah tarik berlipat kali ganti di gantikanNya...

Pada rakan² yang turut sama teraniaya..banyak²kan bersabar..Allah sedang menguji kita. Percaya satu je , setiap perbuatan jahat akan di balas jahat....Aku x mendoakan tapi aku percaya pada KARMA.. hari nie dia boleh buat orang x mustahil satu hari , satu masa akan terkena pada diri mahupun ahli keluarga dia... Masa tue baru dia sedar.....






21 comments:

me suya said...

Alhamdulillah. Suka Suya baca hari ni.. Banyak jugak entry terlepas.. Busy manjang..Malam ni ade masa nak godek2 balik lah sikit.. Sis sihat?

me suya said...

Alhamdulillah. Suka Suya baca hari ni.. Banyak jugak entry terlepas.. Busy manjang..Malam ni ade masa nak godek2 balik lah sikit.. Sis sihat?

kasihibu said...

sangat setuju
hukum karma
dan redha dugaan yang Allah berikan
ada hikmahnya

fieda said...

setiap kejadian ada hikmahnya..

nia marlissa said...

tahniah kak amy . orang yang teraniaya doanya dimkbulkn dan akn mendpt yng lbih elok lgi

ozzy said...

Alhamdulillah..
Selagi kita berusaha & tidak menganiaya org lain..insyaallah akan ada bhgian utk kita & ada bhgian juga utk mereka

Unknown said...

yang penting sabar..kan amy.>:)

Hudalatip said...

Rezeki untuk amy tu..harap amy terus ceria dan sukses yea..

kakyongnida said...

waaa. bestnya dapat duit. walopun penh hlg dulu

Unknown said...

bes arr dpt angpow...sy punya lbt lagi huhu

Kakcik Seroja said...

Sesungguhnya janji Allah itu pasti. :)

sheeraY said...

rezki murah ni . kongsi kongsi . haha

Fazleyatul Aini said...

rezeki =)

Tea said...

Jangan percaya pada karma yang.. itu ajaran Budha Hindu..

Percaya pada Qada dan Qadar.. :)

Unknown said...

setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya...

Mimie said...

Alhamdullillah syukur....Betul tuh dear kite ilang duit tp digntikn degn rezeki lain...

☾SHiemaCMa786☾ said...

alhamdulillah...
rezeki utk amy...

sabarlah dgn dugaan yg mendatang.. =)

☾SHiemaCMa786☾ said...

alhamdulillah...
rezeki utk amy...

sabarlah dgn dugaan yg mendatang.. =)

munna said...

alhamdulillah...rezeki rezeki....

Hanis Azla said...

yg penting kita kena sentiasa beryukur dalam saat sukar mahupun senang..wah, dah dapat duit cash out.. bestnya..

aanie said...

tahniah...rezeki murah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign