Jan 25, 2012

Mengidam nak baby comel macam nie


6 hari duduk kat umah bersama en.hubby tanpa berjalan ke mana pun.. Bosan jangan cakap la sampai en.hubby pergi workshop pun aku sibuk nak ikut hahahaha...tapi di tinggalkan juga en.hubby x kasi ikut dia suruh tinggal kat umah je.. Aku nie pulak yang jarang tido siang , sekarang nie dah semakin kerap tido siang..asal lepas makan je mata pun mula la mendom x tentu pasal...rasa macam di tiup² je suruh pejam.. pasal bangla aku pula , buat masa nie x mau amek taw sepenuhnya di serahkan pada partner aku..sebab x mau stress , sedaya upaya aku elakkan diri dari stress....

Bila dah bosan aku pun dah jadi ngok ngek kejap.. en.hubby depan mata pun aku ajak mesej , en.hubby dok layan fb dekat sebelah aku boleh berfb dua hahahaha...macam dok jauh je padahal depan mata je ha! bila dah bosan dia menyakat aku , giliran aku pulak menyakat dia..bila dua² dah bosan menyakat , layan tv atau skodeng itu dan ini di internet...

Sekali aku terpandang satu page nie atas kepunyaan Nur Alia.. Setiap kali dia postkan sesuatu aku mesti akan skodeng..serius aku tertarik sangat dengan profile picture yang di gunakan... Comel sangat gugurl nie... lalu aku pun berkata pada en.hubby...

Nor Alia

Aku : Papa comelkan budak nie ( gambar di atas ), nanti nak ada baby muka cam nie...

En.hubby : Comel tapi comel lagi papa masa kecik..

Aku : Ceit x habis² nak puji diri sendiri..

En.hubby : ye la papa kan comel masa kecik , lain la mama... x comei and bla bla bla....

Aku : ( Ketawa kecil..) Ow ejek kita x comel walaupun bla bla bla tapi papa nak jugak kan , tambah sekarang dah comei kan! hahahahaha...

En.hubby : perasan...( x nak mengaku aku dah comei sekarang hahahaha...) terlebih perasaan nie lalalalalalalalalaaaa.....


Cer tengok gambar nie comel ke sangat En.Amirul nie
Boleh la kan hikhikhik!
- En.hubby berada di barisan belakang dan berdiri di tengah² sekali-




Sumber gambar Gugurl : Nur Alia









17 comments:

Sheherazade said...

usik2 membawa bahagia,2 2 comei hehe

munna said...

comel sgt...insyaALLLAH ...pasti dpt yg comel mcm tu

Anum said...

sangat comel

Wonderful Life with Mary Kay said...

Budak tu sgt comel. U oun comei jugak, sepadan dgn suami.. (walau tak pernah tgk muka hubby u.. hehe)

Anonymous said...

pregnant ke kak ?? tahniah ye... :)

Semut Senyum said...

serius comey ini budak kan..
sape la tak mengidam kan..
orang tak pregnant pun boleh mengidam baby comey. ehehhe =)

Izwa Kamaruddin said...

comel :D

atuk said...

Assalamualaikum Amy

papa dan mama comel
Insyaallah...anak comel nanti..

Ckin Kembaq said...

romantik.. ^_^

norhidana said...

heheheh...insyallah akak dpt bby yg lg comel dr itu...

en suami akak comel, akak pun comel gk pe hehehe

Unknown said...

dua2 comei la...
heheheh

eelobor said...

hehehe...skema jer. kim salam kat mirul

SN said...

comelnya baby tuu :)

kasihibu said...

moga tercapai impian untuk mendapat baby yg comel bijak

Nur Hawa Mohd Zin said...

owg kata makan buah delima, baca surah Maryam ngan surah yusuf dan banyakkan minum soya :) dan jangan lupa selalu tgk benda2 comel dan indah :) insyaAllah

Panglima7 said...

Amboi Amy....your taste memang great. Sama mcm Panglima. Gugurl tu mmg comei. Panglima pun suka. Selalulah pandang gambar anak2 yg comel-comel....InsyaAllah dapat anak yg comei-comel. Baca surah Yusof InsyaAllah.

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam amy..

yup! sangat cumel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign