Jan 26, 2012

Bebas dari kulit bermasalah dan berjerawat hanya dengan Glutathione Soap

Jerawat.. 

Sebut saja pasal jerawat pasti semua orang membencinya.. kalau boleh minta di jauhkanlah pada diri kerana kehadiran jerawat akan membuatkan seseorang tiada kenyakinan diri dan mudah rasa malu untuk berdepan dengan orang..Aku pernah mengalami situasi ini sebelumnya. sejak zaman sekolah , belajar sehinggalah bekerja..masalah ini tidak pernah selesai.. 

Pelbagai cara aku cuba lakukan tapi tetap tidak berhasil.. Produk jangan cakap la dari yang semahal²nya aku beli tapi hampeh..tetap sama..kalau ada perubahan pun sekejap je than time cukup² bulan mula la mai balik.. datangnya tanpa di undang dan perginya amat sukar untuk di tolak.. adui memang perit kalau naik jerawat kat muka.. nak jumpa orang rasa malu..walaupun hakikatnya orang x de la amek pusing sangat pasal jerawat kita tapi diri kita saja yang merasakan begitu..nak bergaya pun rasa x de mood...ye la pakaian dah habis kelas sekali tang muka hadoi sakit jiwa tengok...

Lame juga aku mencari produk yang sesuai dengan kulit muka aku , dan setelah berjumpa dengan yang betul² sesuai barulah aku ucapkan selamat tinggal kepada SK II... ( bukan SK II tidak elok ye tapi mungkin ianya tidak sesuai dengan aku ) kulit aku nie sangat sensitif dengan sabun , di awal pemakaian x de menunjukkan pape tapi bila dah masuk seminggu mula la macam beruk dok tergaru kat muka... dari nak hilangkan jerawat terus bertambah sebab ruam akan mula keluar..Tapi...

Setelah aku bertemu dengan satu produk ni , apa yang aku dapat lihat ia sangatlah berkesan..aku yang alergik nie pun boleh pakai..x de rasa gatal mahupun naik ruam².. Seminggu pemakaian sudah menampak kan hasil...So aku pun mula setia pada yang satu.. dari muka aku bergerutu sampai la licin dan tanpa ada sebarang parut di muka...u all boleh lihat sendiri peredaran kulit aku sebelum ini sehingga sekarang...

Time ni wajah aku masih gelap
dan jerawat banyak tumbuh di muka..

Seminggu memakai produk ini 
wajah aku kelihatan cerah tetapi jerawat 
masih ada dan berwarna kemerah²an...

Dua minggu selepas menggunakan produk ini
wajah aku sudah cerah dengan sekata dan 
jerawat sudah tiada lagi , tanpa meninggalkan parut di muka..

Akhirnya aku dapat kulit muka yang selama ini aku idamkan
wajah putih berseri ( cewah..tolong jangan muntah ye hikhikhik)
jerawat pun sudah tiada lagi..
diri pun semakin yakin untuk berdepan dengan orang..
-selamat tinggal kulit berjerawat dan kulit kusam-

So kepada yang rasa mengalami masalah seperti aku nie boleh la cuba produk ini.. sebuku sabun ini boleh pakai sehingga satu bulan lamenya.. bukan saja di muka malah anda juga boleh pakai di badan sekiranya mengalami jerawat atau kulit tidak sekata di badan...Aku berani promote kerana aku sudah merasainya sendiri..sangat puas hati ... tiada pelupasan berlaku dan tanpa di sedari kulit semakin pulih dan nampak segar gitu...produk ini dari tumbuh²an , baunya pun sedap ( bau tembikai susu ) ada vitamin untuk merawat kulit yang rosak dan mempunyai extra kojie untuk pemutihan....


Sekiranya ada yang ingin mencuba boleh la hubungi saya di SINI atau tinggalkan saja komen anda di sini.. 




15 comments:

cheqna said...

cheqna nak cari untuk kecilkan liang roma kat muka ni..

Salina@IbuAqil said...

Menarik ni sis.. Kulit muka akak kusam.. ;)

pena rozie said...

Nasib baik muka payah naik jerawat

suhaina laui. said...

berape rm?kat mane nk dapatkan ni

Unknown said...

nampak perbezaan nya amy..:)

munna said...

wah...bagus juga produk ni...serasi dgn amy nampaknya

dear anies said...

walaupun kite tau jenis kulit kite tp sbnr nyer kite x tau secara keseluruhannya...sbb tu main beli je apa2 produk...
kalu kena dgn kulit, alhamdulillah kalu x hampeh la

Sheherazade said...

tahniah daear,semakin cantik ;)

Hudalatip said...

berapa rm? macam best je, kita jerawat jarang, tapi jeragat ada, boleh jugak ke?

sahromnasrudin said...

mesti produk nie bagus kan

bunga_rose said...

wahhhh mmg nampak perubahan tu.. amy, produk ni sesuai untuk semua jenis kulit muka ke?

Ummi Danish said...

amy... mcm menarik je. kulit muke ni ada jeragat since mengandung kt danish. dulu buat treatment kt new york skin care tp skrg baru stop coz mahal la...

nak cube la sabun ni. berapa harga? nk beli kt ne? leh email sy tk izyanni@gmail.com

starzieti said...

akak makin cantik. :D

tamansyurga_87 said...

Assalamualaikum kak.. mcm berminat je dgn sabun ni. sbb tgk nampak perubahan kulit akak. brapa harga kak? Boleh email saya.. tamansyurga_87@yahoo.com.my

unknown said...

waa.. bestnya.. bpe harga? beli kat ne?

kulit clara jenis berminyak kat zone T..

and2, jerawat pasir.. dr jauh tak nampak.. ble dekat2 nampaklah..

and byk bintik hitam.. =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign