Jan 30, 2012

Betul ke lelaki lagi kreatif daripada perempuan


Hari sabtu baru nie aku ke G-Orange bersama en.hubby dan mother in law. Saja jalan² tengok barang sebab dalam radio kuat sangat berkempen pasal G-Orange yang sedang buat promosi dan potongan harga besar²an.. So kami pun tak nak la terlepas sama..

Masuk je ke dalam G-Orange , aku mula rambang mata.. serius memang tergoda ke semua barang yang ada di sana..terutama barang² keperluan rumah..menggoda kau..Dalam otak aku pulak dok bayangkan sesuatu??? hihi..So lepas dah habis pusing semua dan sambar beberapa barang kami pun pulang ke rumah.semasa dalam kereta aku bagitahu en.hubby apa yang aku bayangkan tadi.

Aku :  Tv 40 inci tue boleh beli , kita boleh letak dekat homestay nanti..

En.Hubby : Mane ada orang letak tv besar² , buat kena curi je

Aku : ow erk! sofa tadi cantik kan , wallpaper pun cantik

Belum habis cakap lagi terus kena potong cakap...

En.hubby : Mama x boleh masuk campur ok..berkenaan dengan homestay semua 100% idea papa..tak nak mama masuk campur sebab idea lelaki nie lebih kreatif daripada idea perempuan..siap bagi contoh macam eric leong dan beberapa nama lain.

Aku : Kreatif la sangat 

Mother in law ketawa kecil di belakang...

Persoalannya

Betul ke lelaki lagi kreatif daripada perempuan.. Apa yang membuatkan aku perlu percaya statement nie .U all meh la kongsi sama..U all setuju ke dengan kenyataan ini...Aku masih tidak setuju ada juga idea perempuan yang kreatif kan..




7 comments:

Sheherazade said...

ehehe,setau pia la otak lelaki lebih besar dari wanita

may b kot

Unknown said...

SETUJU CAKAP PAK ENCIK TU..
SEBAB NYA ORANG PEREMPUAN NI DIA CUMA BUAT MACAM YANG ORANG LAIN BUAT.IKUT PERATURAN LA KONONNYA,..HEHEH.TAK MACAM LELAKI YANG SUKA BUAT DENGAN CARA SENDIRI.

fizafantagiro said...

ada jugak pompuan yg kreatif dan ada jugak lelaki yang kreatif .. cuma kene tgk tahap mana kekreatifan masing-masing .. =) G Orange ni kt mana ek?

yanamib said...

err sy agak setuju lah..haha sbb sy pk laki lg ramai jd engineer and arkitek..utk success dlm 2 bidang tu mmg kena kreatif..pompuan pn ada je yg kreatif..tp idea laki ni mcm gila2 kreatif..so hasilnya sgt menarik lah..heee~ =)

me suya said...

xsetuju. hehehe

ozzy said...

SETUJU..hehe
tapi sebenarnya ia agak subjektif sbb ada juga org perempuan yg kreatif dlm beberapa perkara bergantung juga pada daya imaginasi dan cara mereka berfikir.

☾SHiemaCMa786☾ said...

hehe... no komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign