Jan 18, 2012

Ingin memiliki kulit putih berseri cubalah Yesta Instant White Body Lotion


Kulit putih sapa x nak kulit putih kan..semua orang kalau boleh nak kulit putih. Sama juga seperti aku. Asalnya kulit aku nie memang gelap. All my family members memang berkulit sawo matang tapi x de la hitam lengam hihi...

Masa sekolah dulu selalu jeles tengok orang kulit gebu and putih melepak.. Kalau ke saloon nenda mesti aku akan sibuk tanya itu ini nak pakai apa... jadi bila dah keje mula la cuba pakai produk untuk putihkan kulit wajah dan badan... Banyak juga la aku habiskan duit , kesan memang nampak ketara tapi sekejap je..bila kena cahaya matahari , kulit akan kembali kepada asal...kiranya aku terpaksa bergantung sepenuhnya dengan produk untuk memutihkan kulit...

Sampai satu tahap rasa bosan pulak asyik nak disiplinkan diri dengan produk pemutihan.Akhirnya aku putuskan untuk membiarkan saja kulit aku gelap begini..Ala gelap² pun abe Amirul sayang jugak hehe...Tapi rasa x selesa la sebab bila lihat kami dua nampak ada satu perbezaan yang sangat ketara..en.hubby memang berkulit putih asli dari kecil sedangkan aku pulak sememangnya gelap..

So timbul keinginan untuk memiliki kulit putih semula.Macam x bersyukur pulak kan...tapi as long as aku x buat benda yang salah di sisi agama , jadi x jadi masalah la kan..This time memang nekad nak cari produk yang kesannya berpanjangan tapi produknya x perlu kekal lame.

So terjumpa la aku satu produk nie. Simple sangat , just sapukan losyen ini sedikit dan di tangan di basahi dengan air kemudian sapu.. kesannya dalam seminggu dah nampak.Losyen nie pula boleh tahan lame sebab kita x menggunakan dalam kuantiti yang banyak.secalit saja sudah memadai..

Sebulan bersama losyen ini kulit aku semakin berubah warna..selalu aku compare dengan en.hubby , bila dah ada persamaan , ini menandakan losyen ini sudah serasi dengan kulit aku dan sudah ada kesan yang       sangat sangat ketara.Now aku x perlu nak bergantung lagi pada losyen ini , kalau keluar rumah x pakai losyen nie pun x apa..x de kesan pape di kulit.Tapi di sebabkan bau dan aku dah mula biasa dengan losyen ini..aku akan sentiasa gunakanya..x rugi taw selain kulit putih , kulit kita pun jadi lebih lembut...

Inilah losyen yang di maksudkan..


YESTA INSTANT WHITE BODY LOTION

50ml rm40
100ml rm65
150ml rm88
post rm10



Sebelum pakai losyen..
kulit nampak agak gelap kan..

Selepas pemakaian kulit semakin cerah 
dan kalah en.hubby hehe...


Sekiranya ada yang berminat untuk memiliki losyen pemutihan badan ini , boleh hubungi saya di SINI... ada pelbagai produk kecantikan koleksi de'astana...










15 comments:

eima said...

tingin gak ... aku nk belikan utk laki aku tu ... dah legam dah die asek keja luar je ... dulu putih melepak ...kesian laki aku ...

tak de side effect klu keja kena matahari selalu ??? risau plak aku

Sheherazade said...

wah,menarik nya lotion ni :)

kurus said...

aah lah amy
nampak perubahan dia
hurmm ok lah kalau berkesan kan .. ;)

Che Wan AlFateh said...

wah best tu..mana dapat eh??

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm menakutkan tgk tgn tu..hihi.

kasihibu said...

berbaloi kalau rajin macam amy
kalau malas macam akak hrmmm...alamat tak berbaloilah dik

Mimie said...

bestnyer...nak try jugak la..

me suya said...

menarik... mahal tak sis amy?

Leeya Alia said...

mcmmane nak order?bminat lah

Akak Kembang said...

Amy..Kak Alin berminatlah nak try krim tangan ni..nak try anak dara tu..boleh email detail kat are_lyn79@yahoo.com

Ismee Syuhada said...

salam...mnarik,dh lma cri produk cmnie sbb tgn dh hitam sbb slalu kna cahaya matahari bla bwa mtor g klas..wane kulit tgn n muka dh beza ketara sgt..sis,cmne nk order ae??please help...

Ismee Syuhada said...

sis cmner nk order?..blh x bg detail

Izzati Fauzy said...

Assalamualaikum ,hi sys , saya brminat lah dgan produk ni , mcam mana nk order ? Please bgi detail.
Email me at armycoklat@yahoo.com .

nik lyani said...

emel me pls..sy bminat ngn losyen ni.hehehe..liani_82@yahoo.com. tq :)

nik lyani said...

buleh emel kt saya x cane nk order ni..liani_82@yahoo.com tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign