Jan 26, 2012



GABUNGAN MANTAP UNTUK PUTIHKAN MUKA DAN SELURUH BADAN!!
BAGUS UNTUK HILANGKAN PARUT,JERAGAT,PIGMENTASI & JERAWAT

Kesan Seawal 5 - 7 HARI SAHAJA. HOT SELLING Try it now!!Directions: Use on body first before using on face. Wear sunblock after use. Use only once a day.Result: Whitening effect noticeable after 3-5 days depending on skin type and color


Kebaikan:
- MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/STRETCHMARKS DAN CELA
- MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN
- MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP TERMASUK BAHAGIAN BADAN
- MENYAMARATAKAN TONA KULIT
- MENGHILANGKAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK DAN PEHA
- MENGHILANGKAN MINYAK BERLEBIHAN
- WAJAH LEBIH PUTIH BERSERI
- KULIT LEBIH LICIN
- MENGHILANGKAN BLACKHEAD/WHITEHEAD


Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah, muda, glowing dan kulit sekata tanpa apa-apa masalah kulit dari sehari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit kelihatan lebit cepat cerah, jerawat parut dan cela2 dimuka dapat dihilangkan.


Cara Pengunaan :
Untuk kulit kering just apply 1x sehari je dan kulit minyak boleh la 2,3x sehari. Sabun ni lembik kalau kena air..so dinasihatkan potong skit sebelum guna dan masukkan dalam bekas dan simpan di tempat yang kering..kalau tak nanti ia kering dan cair...so letak dlm bekas dan letak kat tempat kering..penutup bekas bukak atau boleh tutup but make sure tak de lebihan air kat sabun tu la... Ada yang tanya sabun ni boleh hilangkan jeragat ke? memang boleh sangat. tapi kalau de jeragat ni elok ambil sekali ngan ampoules whitening,vitamin c dan mask soya bean. Pakai sabun ni lagi la malatops!!...habis licin,putih & berseri2.Yang best lagi untuk kulit jerawat pun boleh..senang kata ia sesuai untuk semua jenis kulit.Kesan pencerahan boleh dilihat seawal 5-10hari.Namun begitu saya tidak menjanjikan ia seawal 5hari untuk setiap kulit. Biasalah..setiap kulit beza2 kan...ada yang nampak 2minggu,ada yang 3minggu dan ada yang sebulan.

Kandungan sesuatu bahan kecantikan itu amat penting supaya ianya tidak memberi kesan negatif kepada kulit kita kemudian hari.


A. GLUTATHIONE
Menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentasi, jerawat, parut jerawat, age spots dan freckles.


B. KOJIC ACID
kojic acid lebih efektif daripada agen pemutihan yang lain seperti hidroquinon yang berbahaya. Kojic acid selamat dan tidak mendatangkan efek yg berbahaya seperti hidroquinon tu. Ia adalah natural ekstrak yang mencerahkan cela-cela dan parut.
Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah, muda, glowing dan kulit sekata tanpa apa-apa masalah kulit dari sehari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit kelihatan lebit cepat cerah, jerawat parut dan cela2 dimuka dapat dihilangkan.

Kecantikan Artis Asia
Gelap ke Putih
Nak kulit putih???


Semua orang inginkan kulit yg putih, sihat, bersih dan cantik. Tak de siapa pun yang ingin mempunyai kulit yang gelap, kusam, berjeragat, berjerawat dan sebagainya. Itu adalah hakikat manusia, hakikat kita semua untuk kelihatan lebih cantik, indah untuk mata memandang.
Bagaimana nak kulit putih, gebu, cantik dan berseri? Antara penyelesaian yang paling mendapat sambutan sekarang ialah melalui pemakaian Glutathione Whitening Soap...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign