Dec 1, 2010

KEMPUNAN NAK MAKAN GULAI LEMAK CILI API IKAN MASIN GAN NENAS


sumber google..

Baru lepas telifon bonda minta izin nak makan gulai lemak cili api ikan masin dengan nenas.. sekali x pasal2 kena sekolah pagi2 buta daaaa...(",) adoi x boleh makan la , bonda x izinkan bonda cakap x de pasal jangan cari pasal , nanti jadi pape tanggung sendiri..huwaaaa!!! bonda , nak merasa sikit pun x boleh ke anakanda nie teringin sangat nak makan gulai lemak cili api ikan masin gan nenas..plssss!!! bonda kasi la...lebih baik tak yah tanya tadi kalau jawapanya menghampakan , kalau aku makan senyap2 ok tak?? ishhhh!!! dah di kira derhaka , ok la aku kuburkan la selera aku nak makan gulai lemak cili api ikan masin gan nenas...huhuhuhu :(

14 comments:

white rose said...

tul tu kak...
biar akak dah stabil baru leh makan...

mak sy pun selalu pesan kat kakak2 sy...

sabar ek...

ibu qaleesya said...

mengidam la tu.. hehehhee

eelobor said...

hehehe, pembuka selera tuh

Sheherazade said...

salam,sabar la dear

utk kebaikkan

azwa amani said...

uissssssshh sodap ehhh tgok gulai..akak..jagnlah makan..dari jadi pape,m tu nafsu jer tuuu...hihihihi...:)

sahromnasrudin said...

salam..belum tiba masanya lagi kan hehehhe

munna said...

jgn jeles ye.. kak munna baru je makan gulai ni masa lunch semalam...

Zaidah said...

jangan makan dulu yer..klu dah ok baru bleh makan...

al-lavendari said...

terima kasih kerana sudi follow saya. sebenarnya saya sudah lama jadi follower awak.

Karisma Izzah said...

ade sedikit tak paham...nape tak leh makan?

kalau nenas tu ye la tak digalakkan..
but ade ape dgn gulai lemak cili api ikan masin?

JalilahZulkifli said...

sedapnye kak..haa..lapar

tot tot kecik said...

salam..

akak ngah berisi ke skang..??
cz dr ape yg sy bca nenas tu..
pape pn tahniah..jga diri leklok k.. :)

Lelaki Ini said...

wah!!!!
sedap ni..aku suke!!!!
tp an...
akak aku mkn nenas time ngandung relax je..
ritu anak die klua, normal je..
tp, better xyah mkn la..
kah3..

Anonymous said...

Saya baru-baru datang di blog Anda dan telah membaca bersama. Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya. Aku nggak tahu apa yang harus kukatakan kecuali bahwa saya telah menikmati membaca. Nice blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign