Dec 9, 2010

PANAS !! PANAS !! BUKAN MAIN SUKA LAKI AKU YE..



Panas !!! panas !!! tambah geram bangat.. aku kalah lagi la .. ishhh.. ini x boleh jadi nie bukan main lagi na ketawakan i .. x pe pasni turn i pulak ketawakan you.. tunguuuuu!!!! dalam hati dok berkata macam mane la boleh dapat no 2 nie..mesti ada yang silap nie huwaaaaa!!!! macam x leh terima pulak...

Korang jangan pening kepala baca entry aku nie , actually malam tadi aku bertarung mulut dengan en.hubby memilih siapakah yang akan bergelar " dewi remaja 2010 " aku memilih xara dan en.hubby pula memilih lofa... konon2nya kami nie macam juri la , en.hubby confident pilihannya akan menang dan begitu juga la dengan aku...tengok baru sat nie dapat mesej dari en.hubby , mesejnya berbunyi seperti di bawah...



Adoi geramnya la , bukan main lagi na dia ketawa kan aku..x pe.. x pe pasni kita lihat juara lagu pulak..pasti keputusan berpihak kepada aku..hahahahahaha (",) x caya kita tengok nanti ye ( di tujukan kepada en.hubby ) confirm dia mesti baca dekat ofis nie hehehehehe (",)..

15 comments:

Ati Masrif said...

rajinnye..

kak ati dah lama tak sempat tgk
dewi remaja..tau2 dah ada pemenang

Sheherazade said...

salam

amboi sweetnya suami isteri ni :)

ibuintan said...

hahaha..malam ni mama kena belanja papa

white rose said...

kakakakaka...

akak untung arrr ade mr.hubby nak bertarung sape menang...

sy bertarung dgn diri sendiri je la...
kahkahkahkah...
sila gelakkan diri sy segera...


akak lalingku sayang, dengan lajinnye sy dah jawab TAG akak...

miahaha...

norihan said...

seronoknye...
boleh main 2 jadi jurilak suami isteri ye..

Marsha~ said...

lorrr... ingatkan ape tadik... hahahaha

atuk said...

Assalamualaikum Amy

apa hadiahnya

Wassalam

tiefazatie said...

salam sis..

laa..haha..sgt cumil sis nie la..hihi

Wonderful Life with Mary Kay said...

Waah... Sempat tengok Dewi Remaja tuh.. Siap bet2 lagi.. :P

bunga_rose said...

owh, tak penah tgk pun dewi remaje hihihih... tgk dalam bang nara je dah ada nama pemenang hiihi

ytekecik said...

hah

ingt kan apo la tadi
huh.. kcut perut den....

noor said...

dh lama xtgk..hubby amy mintak ler present hihihihi

MY HEART said...

Lofa?? hurm.. baik xara kan..

eh! ekceli saya tak tengok pun dewi remaja tu but start tertau pasal si lofa tu sebab gambar seksi separa penuh dia tu membikin panas baru2 ni.. adeh!

^_^

azwa amani said...

pemenang tu kawan baik roomate amani...die skolah MRSM kuala nerang dulu.. :)..1 bilik dengan dia

Kaseh NazLieza said...

alololo..kiutnyer akk suami isteri...boleh pulak lawan2 ea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign