Dec 15, 2010

PLEASE DO NOT DISTURB



Malam nie aku x nak ada sebarang gangguan..
makan malam pun aku nak awalkan
dan keje2 lain semua aku nak bereskan petang nie..
malam nie aku nak relaks
dan x nak ada sape2 pun ganggu
kalau boleh aku nak fokus betul2..

ha jangan fikir bukan2 pulak
malam nie x de kena mengena
dengan apa yang bermain dalam fikiran korang ok..
malam nie aku nak tengok bola..
jadi selalunya kalau ada game
aku akan gunakan masa yang ada
sebaik mungkin untuk menyokong
Malaysia lawan Vietnam tue..

Malam nie nak sorak habis2an
siap dengan bendera malaysia lagi nie
hahahaha.. semangat semangat !!!
orang bukan nampak kami pun
kalau ada yang nampak mungkin aunty en.hubby je
sebab dia je yang ada dalam rumah kami nie..

Dia datang menziarah kami
tapi ada aku kisah sebab aku tahu
aunty en.hubby pun kaki bola jugak
horeyyy!!! kita sorak habis2an
Malaysia pasti memang...



p/s : Bola sepak punya pasal jadi x de la entry untuk malam ini melainkan selepas perlawanan bola nanti.. kalau Malaysia menang aku pasti update punya..hehehehehehe!!! kalau kalah sendiri mau hingat la huhuhuhu!!! tapi aku yakin Malaysia pasti menang........

24 comments:

Izan Ishak said...

ohhh amy...tengok bola rupa2 nya. ingatkan ada apa tadi.

yesss! doakan m'sia menang ye~

atuk said...

Assalamualaikum Amy

Malaysia boleh !!!!!!

Wassalam

Kak Amy said...

As'salam izan..

sudah pasti malaysia pasti menang..

Kak Amy said...

Wa'salam atuk..

yap Malaysia boleh.. mAlaysia pasti menang...

Sheherazade said...

salam

wawh peminat bola,pia minat MU hehe

Artzlizan said...

hehe...gaye cam nak pi stadium... :)

Kak Amy said...

As'salam pia..

Kita serupa MU kini dulu dan selamanya..

Kak Amy said...

As'salam priceduyong...

semangat tue he3..

white rose said...

assalamualaikum...
miahahaha...

GO,GO,GO MALAYSIA...

go,go,go KAK AMY!!!

Kak Amy said...

Wa'salam dear..

amboi2 go kak amy ye den bukan main pun..kang x pasal2 den pulak terasa nak sepak bola..he3..

bunga_rose said...

harap2 Malaysia menang.. fuh fuhh.. jom doakan ramai2 erk!!

Kak Amy said...

As'sala lierise..

mudah2an amin..

sarah-najwan said...

bagus amy nih
semangat patriotisme yg tinggi

tapi sayang...akak ni xminat bola..huhu

akak doakan jugak malaysia akan menang nati...negara kita tercinta...

Kak Amy said...

As'salam...

thanks kak...

Abd Razak said...

assalamualaikum..

peminat bola rupanya, saya dengar keputusan jer nanti

Syafiq Rosli said...

wow sis layan bola jugak eh..:)

CIK TOM said...

wah minat bola..bgs boleh support hubby..cik tom mmg xminat la..hehe

Kak Amy said...

As'salam..

ok bereh ustaz..

Kak Amy said...

As'salam syafiq..

sudah semestinya..

Kak Amy said...

As;salam..

minat bangat ala ruginya cik tom x minat bola..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suka tgk bola gk ek...bagus2..support mesia...

Kak Amy said...

As'salam zura..

suka sangat..

p/s : amy bukan orang kelate amy orang perak tapi hubby yang orang sini..

Kelab Kembar Malaysia said...

MALAYSIA BOLEH!

ieda said...

waa peminat bola adik nie hehehe
samer cam akak .. tapi kalu dh tgh mlm tuu x daya jugak berjaga ... :)

mesia dah 2 kannn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign