Dec 19, 2010

REVIEW BLOG FOLLOWER SINAR RAUDAH



As'salam...

Salam hujung minggu semua.. apa program hari nie ?? aku dok umah je coz semalam dah berjalan satu hari suntuk sampai x sempat nak skodeng Sinar Raudah.. tambahan pula malam tadi ada game bola lagi la x ada masa.. agak frust jugak la sebab ada peluang untuk menjaringkan gol tapi tidak di gunakan sebaik mungkin.. frust sikit je tapi happynya lebih sebab Malaysia layak ke final... Hoyeahhhhh!!!! Malaysia Boleh.... amboi kalau bola punya pasal bukan main lagi aku na hehehehehe(",)..

Ok kepada yang dah meninggalkan URL blog jangan risau aku akan update di bloglist Sinar Raudah ASAP... terima kasih di atas kesudian semua dan kepada yang meninggalkan komen bertanyakan tips serta pandangan insyaallah di entry akan datang aku pasti akan menjawab segala pertanyaan korang tue.. sabar ye!!!

Insyaallah selepas nie aku akan adakan satu segmen untuk review blog2 yang aku dah blogwalking.. ini sebagai tanda terima kasih aku kepada korang yang sentiasa memberi sokongan kepada Sinar Raudah..Semua orang boleh join dan bagi yang tiada dalam Bloglist Sinar Raudah boleh tinggalkan URL blog korang di sini dan bagi yang sudah meninggalkan URL blog tue x perlulah tinggalkan lagi ye.. Thanks you!!!



p/s : Setiap hari aku akan review sekurang2nya 3 buah blog yang aku dah blogwalking.. jadi jangan lepaskan peluang ini untuk join same ok...








18 comments:

eelobor said...

hehehe, tak sabar, jangan lupa review saya sekali yer.

aanie said...

waaa...bestnya!! bagus la u ni amy...
em, sy lupa la dah bg link ke belum..huhu...

sarah-najwan said...

slmt dtg blog akak..jika amy sudi mereview blog akak lah..hehe

tq..

Kak Amy said...

As'salam eelobor...

Sudah pasti..

Kak Amy said...

As'salam aanie..

amy dah masukkan..

Kak Amy said...

As'salam kak..

Sure sebab top 10 blog yang amy suka BW...

apdm said...

salam


wah3...
lama tak nampak jejak tuan rumah :)

apakah nama syira sudah termasuk disitu ...ngeee,,,

me suya said...

aik blog suya ade tak?
hehehe bagus la akak ni.. heeeeee suya xmenyempat pun nak buat semua tu :(.wait for some more time

Nurul Says said...

wow ada review lg wuwuwu..nak masukkan url saya kat cni lah jg..tp sempat lg ke?

@e_da said...

salam..mai la jengah blog saya juga ya..

http://lakaranhatii.blogspot.com

Dr. Amirah said...

jemput review blog patik..heee...

http://mirahanastory.blogspot.com..:)

MY HEART said...

Wah..bestnya... bolehlah review blog saya ek huhuhu...

http://avelynstorytelling.blogspot.com/

azhariahzuber said...

jgn lupa singgah...dah mcm ben amy ni..hehe

atuk said...

Assalamualaikum Amy

saya rasa saya dah masukan url
boleh tolong tngukan
he he

Wassalam

Miss Yaty said...

wah....bestnye...yaty nak join jugak ye....

Panglima7 said...

Terima Kasih Amy.....buat review blog walking. Usaha yang bagus. Keep it up.

Cikgu Siti said...

hi sinar raudhah

ni url elly

http://www.simplypretty048.blogspot.com

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

jgn lupa blg sy gk..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign