Dec 23, 2010

SELAMAT TINGGAL TERATAK KU SINAR RAUDAH



Selamat tinggal teratak ku Sinar Raudah.. mulai dari esok aku tidak akan bersiaran untuk beberapa hari.. ada sedikit urusan yang harus di selesaikan jadi segala entry update yang di paparkan di sini semuanya secara auto publish dan semua komen yang di tinggalkan akan di balas sakembalinya aku nanti dari Ipoh..

Dan sebelum aku terlupa aku juga ingin menjemput semua blogger yang berada di Ipoh di jemput datang ke rumah Ayahanda dan Bonda aku pada 25hb( malam ) di Bandar Baru Sri Klebang , Chemor kerana aku ada buat sedikit kenduri doa selamat..kalau korang free jemput la datang ye!




p/s : Review blog juga akan di sambung selepas kembalinya aku dari out station..10Q!!



27 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

okey...jumpa lg amy....hati2 djlnraya...

Sheherazade said...

Salam

selamat pulang ke kg

IMANSHAH said...

wah klebang ya..tapi banyak umah kat situ..mana satu

Shafa said...

suspen je tajuk. hehe... take care tau...

niesz said...

rindu la kat akak nnti..hehe..

Kakcik Seroja said...

Kakcik baru sahaja singgah di Ipo beberapa hari yang lepas... :)

white rose said...

okey amy...
take care yaaa...

Syafiq Rosli said...

t.cre sis

Fazleyatul Aini said...

berhati2 di jalan raya =)

ibuintan said...

selamat balik kg...

hati2 dalam perjalanan

sahromnasrudin said...

wah!!! akan rasa kehilangan..semoga awak dan hubby berbahagia di sana ya

me suya said...

hati2 sis.. hehehe lalu tol juru tak?hehehe kalau lalu singgah amik suya terus ;p

apdm said...

salam

kak selamat bercuti dan selamat beroutstation :)

mesti rindu kat akak nanti :)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

moga selamat semuanya

Wassalam

eima said...

o/s ke ipoh ...
jgn lupa mkn char kueh toew diorg kate kat sana sedap ..kedai aku tatau sbb tak penah pegi pun

::..dYa..:: said...

saLAM

SEMOGA perjalanan amy selamat pergi dan balik :)

Lelaki Ini said...

semoga dipermudahkan ALLAH perjalanan pergi dan pulang...

Unknown said...

owh, parent dok di Bdr Sri Klebang yer... dekat lah jugak tu dgn tempat kakyong... kakyong di tasek..

noor said...

take care amy

Asri Alam said...

semoga berjalan dengan lancar. eh sini ada review blog? review la blog aku sekali

Nia said...

perasan tak sign ipoh tu ala2 hollywood? hehe, selamat pergi dan kembali ok!

suria lekatlekit said...

jemputan secara terbuka tu.. kang kena serbu. kekekekeke

Alin said...

Slamat Pulang ke Kampung Amy...

sukaxplo said...

salam..
cuti bersiaran yek..harap kembali dengan banyak lagik cerita dlm blog ini yek
az man

Abd Razak said...

assalamualaikum...

moga Allah permudahkan dalam perjalanan..amin

Panglima7 said...

Sedih laa..Amy tiada...huhuhu.
Amy penghibur hati di alam cyber. Selamat pergi dan selamat kembali. U take care ok. Drive carefully. We are waiting you here.

Mama Zharfan said...

take care :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign