Dec 20, 2010

SELAMAT TINGGAL CINTA KIRANA




Huwaaaaa!!! sedihnya aku , hari nie cinta kirana akan melabuh tirainya setelah berbulan2 di tayangan di ASTRO RIA .. setiap hari aku x akan terlepas dari menonton cerita nie walaupun jalan ceritanya ada sedikit tidak logik tapi di sebabkan Raka & Galang aku tetap setia menonton sehingga la ke hari nie.. Kalau ada episode yang terlepas aku pasti akan menonton siaran ulanganya pada setiap hari sabtu bermula daripada pukul 5.30 petang sehingga la 9.00 malam...

Sinetron nie memang best , aku harap sangat cerita yang bakal di tayangkan esok hari same bestnya seperti sinetron2 sebelum nie 'Benci bilang cnta & Cinta Kirana'..

p/s : Aku seperti sudah dapat mengagak ending cerita nie.. mesti sedih kan!!! emosi lagi la aku petang nie.......


10 comments:

r'Da said...

wut!!??? hari ni ke last.. uwaaaaaaaaaaaa xbest nye...

Sheherazade said...

penah tgk kat rumah umi jer hehe

dah nak hbs dah,

galang oh galang hehe

eMMe said...

lepas cite Cinta Kirana, citer Bukan diriku, pelakon dia yg hero (benci Bilang Cinta tu..) sape tah name dia, yg actor lagi sowang, tak hensem, ape tah name dia....Bukan diriku cam bestnye, Amy takpela, leh tgk, mE tak dapek laa..rebot2 remote dgn mr HuB la jawapnye, dia tak layn citer Indonesia, huwaaaa~ terpaksa la mengalah kerana cintaku pada mu suamiku, hehehehe..mengarut je opsss...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

x tgk pon cite ni..hikss

::FAIZ:: said...

sediakan tisu ye.. hehehe

munna said...

kak munna tak pernah tgk langsung citer ni... tapi ramai yg kata best... tak tahu kenapa tak minat citer sinetron2 indonesia ni...

sarah-najwan said...

waaaaaaaaaaaaaaa....amy...

meh kita sama2 nonton pete nih..akak pom da tau ending dio..sian kat raka.....

sahromnasrudin said...

tak pernah tgk langsung..tp wife rajin tgk huhuhuhh

white rose said...

huh...tak minat...
memang tak tengok langsung...

heeeee...

My Little Diary said...

salam,

tak pernah tgk citer ni... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign