Dec 7, 2010

MAMA KEMBAR 3 BUAT GIVEAWAY , YAY !



As'salam...

Last tag untuk hari ini daripada Mama Mirza .. thanks ye mama coz sudi tag Sinar Raudah.. aku tertarik dengan giveaway ini sebab hadiah2nya lain daripada yang lain.. pandai Mama Kembar 3 mencari penaja ye.. kalau la dapat hadiah tue kan best , wink..wink..dah mula berangan... sowie erk berangan sekali sekala apa salahnya heheheee(",).. x menang pun x pe janji dapat bagi support dekat kawan2 itu dah cukup mengembirakan aku tapi kalau dapat lagi berganda la gembiranya.. hahahahahaaa(",)..

Ok lah kalau korang nak tahu syarat2nya boleh klik di sini , korang akan terus di bawa ke rumah Puan penganjur...nak tahu apa hadiahnya boleh lihat di bawah nie..


1st prize


2 nd prize


3 rd prize


tarikh tutup penyertaan pada :




P/s : seperti biasa aku x mau tag sape2 kalau ada yang nak join just klik je dekat atas nie.. Good luck kepada semua peserta ye dan kalau ada sape2 yang tag aku lagi malam pula aku akan jawab ye.. pasni masa untuk blogwalking pula but after lunch la ye...

3 comments:

CIK TOM said...

hadiah menarik....btw good luck dear!

Mama Kembar Tiga said...

Salam. Thanks for joining dear. Tp pls follow blog itsy bitsy secrets jugak yer, sbb salah satu syarat hehe. Good luck dear!

Cyda Acme said...

gud luck yek amy :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign