Dec 22, 2010

MAAF KEPADA BLOGGER EILY


Part 1

Aku nak minta maaf banyak2 dekat blogger eily sebab lambat reply mesej beliau .. actually aku baru perasan komen tue pagi nie.. anyway thanks ye coz sudi nak jumpa amy dan sanggup tinggalkan no fon.. terharunya!!! tapi sayangnya amy memang x berkesempatan nak jumpa awak.. jangan salah faham pulak ye bukan amy x sudi bertemu dengan awak tapi ada beberapa sebab yang tidak mengizinkan kita berjumpa..

First , en.hubby tidak membenarkan aku keluar seorang diri tanpa dia bersama.. bukan kerana en.hubby control aku tapi di sebabkan faktor kesihatan aku yang tidak menentu dan di tambah pula sekarang nie kita boleh lihat di media elektronik mahupun di media cetak berkenaan jenayah yang semakin berleluasa di kelantan..

Second , rumah aku di kunjungi tetamu sejak isnin lalu.. tetamu yang aku maksudkan ialah aunty en.hubby.. beliau dari kula lumpur dan ke sini untuk merehatkan diri selepas menjalani kimo kali kedua.. actually aunty en.hubby nie seorang pengidap kanser payudara.. jadi faham la orang sakit nie kita perlu beri lebih tumpuan.. x kan la dia datang rumah , aku pulak nak keluar kan... mother in law pula baru balik dari Johor semalam jadi sudah semestinya ummie memerlukan sedikit rehat...

Amy dah sent sms harap eily terima ye.. sorry sangat2 awak datang x kena pada masa la mungkin bukan rezeki kita berjumpa lagi kot...harap eily x amek hati..


Part 2

Maaf juga kepada semua peserta Baby Contest.. aku hampir terlupa di mane Baby Contest bersama ANAKKU telah pun melabuh tirainya pada 21 hb baru nie.. thanks ye Izzatul kerana remain amy... keputusan pemenangnya akan di umumkan seminggu selepas tarikh tutup penyertaan tetapi memandangkan time tue aku berada di luar kawasan jadi aku akan umumkan pemenangnya selepas kembalinya aku dari out station...HARAP MAAF !!! segala kesulitan amatlah di kesali..........







9 comments:

eB ezrin said...

lor... ttp dh eh?... xprsan gaks... >_<

Sheherazade said...

salam

dgr ckp hubby,jage org sakit bgs nya

insyAllah ade rezeki blh jumpe

msj pia pon ade kat shout box tu hehe

kak eina said...

Mummy rasa blogger tu pasti faham situasi kamu..

Karisma Izzah said...

tak pe... Insyallah dia paham...

keizinan suami tu penting dan kesihatan pun kena jaga....

hehe...typo error: cintest actually contest...

Rinna said...

Kalau dah explain sure dia faham.. dan tahniah menang..murah rezeki tuh.. :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ye la...kdg2 kita byk commitment x semestinya kita leh tunaikan kan....

sy pon suka kuar ngan hb...

Kak Amy said...

Rinna > amy x menang apa2 pun..

ardinihumaira said...

:)
tak pe kak..
tade rezeki tu.. dni pun pernah hari tu tade rezeki nak jumpa blogger... t kalo ada rezeki dni nak jumpa akak :)

munna said...

Biasalah manusia .. penyakit lupa dan tak ingat ni sentiasa ada ... kak munna pun sudah lupa ..masuk ke tak contest baby Anakku dgn Amy...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign