Dec 20, 2010

REVIEW BLOG ' BICARA OZZY '


Blog pilihan ketiga :-


Bicara Ozzy...
Salah satu blog fav aku
Bile berkunjung ke terataknya
Pasti tidak akan menghampakan aku..
Aku suke cara penyampaiannya..
Mudah di terima dan di fahami..

Sedikit info tentang diri beliau...

My Photo

Lebih selesa dengan panggilan En.Ozzy
Dari Petaling Jaya Selangor
Sudah berkahwin
Mula berblogging Jan 2010



Sekiranya belum pernah bertandang atau menerjah blog beliau boleh la berkunjung dan berkenalan dengan En.Ozzy nie.. nice person and very open minded... nak kenal lebih lanjut boleh la ke ozzy2u.blogspot.com

8 comments:

Siti Safiyyah said...

wah siap ade review2 lagi ni..hehe, saya punye blog bila pulak sis? :P

Panglima7 said...

Salam Amy...Wah !!! Ini promo baik punya nie...hahaha...
Apa pun good idea. tak pernah terfikirkan.

Kakzakie Purvit said...

Salam Amy,

Kakak tahu Amy memang suka/rajin berjalan sebab tu ramai kawan. Bertambah juga pengetahuan.

atuk said...

Assalamualaikum Amy

salam ukhwah En Ozzy

Wassalam

eB ezrin said...

wah menarik nih... x mo review kami laks?... >_<

eMMe said...

have a great day Amy~

ozzy said...

As'salam Amy..

Terima kasih & saya hargai cuma segan sikit sbb blog saya tu bukan blog popular..

CIK TOM said...

menarik...di awal cik tom berblog, cik tom mmg kenal blog ozzy...mmg menarik..gaya penceritaan yg santai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign