Dec 13, 2010

TANPANYA HIDUP AKU TAK TENTU HALA



Sekarang nie hidup aku penuh dengan bahan hiburan tambahan.. kalau x ada rasa macam suram lak hidup nie.. jadi apa lagi sediakan saje la peruntukkan untuk semua tue pasti hati akan terhibur.. pilih je apa asalkan mampu..

Astro , internet , psp .. sangat seronok kalau ada di rumah..tapi bagi aku , tak ada astro , tak ada Xbox ke hidup adalah tetap di lalui dengan normal.. tak kan terasa sangat hambar tapi kalau tak ada internet access macam boleh tak tentu hala hidup aku nie..memang bunyinya melampau tapi itulah hakikatnya... kalau tak ada macam mane aku nak berblogging , macam mane aku nak buat keje , macam mane aku nak window shopping walaupun aku sudah di haramkan dari membeli secara online.. jadi internet access adalah sangat penting untuk hiburan tambahan aku...


Macam mane pulak dengan korang???





16 comments:

Sheherazade said...

salam
same la dear,umah pia xde astro xper

tp tgh seksa tgu internet org yg set up line xdtg2 lagi :(

dah sebulan pindah rumah

sahromnasrudin said...

internet dulu kini dan selamanya..mcm saya duk luar bandar, kalau takde internet memang la katak bawah tempurung la gamaknya hahahaha

Ayu said...

Assalamualaikum amy ;)

Betul 2..huhu..tanpa internet access rasa cam ada yg x lengkap je..minggu lepas hidup sy tanpa internet dah rasa cam kat rancangan survivor..hahaha..

white rose said...

assalamualaikum...
kekekeke...

same aaa dgn sy kak...
kalo xde internet, rasa gelisah je...

nak plak blog, sure nak tengoknyee...

Cyda Acme said...

oooo mmg penting pon. Tapi cam akak biasanya kat umah nak on9 seminit pon payah. kena tggu hero2 tido baru leh on9. tapi biasanya kalo hero2 tido ngan mama2 dia skali tido ... hahahah camne tuh?

r'Da said...

salam..

saya lak xkesah,sbb nye kt umh ade BB pn xgune jgk..hehe..saya byk hbs kan masa dgn vovel klu kt umh seusai bby tdo la.. hehe

Akak Kembang said...

astro xder xper jangan xder intenet....

AngahSayang2314 said...

angah kadang2 pun main gak amy psp hehehe.. hubby punya hahaha

kadang2 tue hubby sampai cakap uitt main psp sampai lupa anak hahahaa

Unknown said...

sama lar kita..huhu

ozzy said...

salam Amy...

Itulah dikatakan dunia tanpa sempadan pada internet..
Apapun jika terlalu leka/lalai jgn sampai tugasan lain terabai..lama kelamaan dari minat bertukar pada tabiat.

Izan Ishak said...

amy, k.izan pun samalah...kalau takde internet satu hari ni rasa tak bermakna dah hidup nih.

ohh...sgtlah tak boleh tinggal dunia blog nih...huhu...

atuk said...

Assalamualaikum Amy

anak2 saya menjerit2 nak kan asro
rasa rugi pulak duit

Wassalam

Fazleyatul Aini said...

cannot live without internet and handphone !!

eiela said...

haha umah saya astro dah padam.. tapi internet ade, kalau takde boring la hidup. sebab sejak sakit nih saya duk rumah je, nak shopping pun kebanyakan through online je. jeles nak kuar cm dulu-dulu.

Latest Entri :
Takde Mood, Tak Tau Nak Buat Apa

eelobor said...

hehehe, saya punya kalau line masalah melebihi sejam mesti saya dah call customer service & bising2. kesudahannya dapat la waiver.... jimat kan?

Abd Razak said...

assalamualaikum...

agaknya semua blogger takder internet mati kutu termasuklah saya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign