Dec 8, 2010

PEMENANG BAGI GIVEAWAY " THE BEST ENTRY WITH SINAR RAUDAH"



Masa yang di nanti2kan telah pun tiba jadi dengan ini aku umumkan keputusan giveaway " The Best Entry With Sinar Raudah " tapi sebelum tue aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang sudi join giveaway nie..

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. kepada yang tidak menang tue jangan la berkecil hati ye sebab bagi aku semua entry yang korang pertaruhkan memang best sehinggakan aku dan en.hubby sukar untuk membuat pilihan...di sebabkan itu aku meminta bantuan daripada aunty aku untuk membuat pilihan entry mane yang paling best.. tambahan pula aunty aku nie seorang penulis cerpen dan penulis skrip drama jadi sudah tentu pilihannya sangat tepat dan bagi memuaskan hati aku lagi , aku minta 3 orang rakan aku membaca entry yang di pilih dan alhamdulillah semua mengatakan setuju dengan pilihan yang di buat..

Entry yang di pertaruhkan mempunyai isi yang sangat mendalam.. terima kasih dan tahniah di ucapkan kepada penulis entry " Tuhan Berilah AKu Cinta" dari blog " Tomato Gurl's Life".. TAHNIAH Cik Tom..minta tinggalkan name , alamat dan no telifon di email address amy

amy_syaquena@yahoo.com..


Terima kasih kepada semua yang menyertai giveaway ini dan aku mohon maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang giveaway ini.. kepada yang tidak menang jangan la terasa hati dan jangan la sampai x mahu singgah sini lagi.. bagi aku semua entry yang di pertaruhkan memang best , jangan serik join giveaway SINAR RAUDAH ok....

14 comments:

mizayusof said...

tahniah buat ciik tom :)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

tahniah tomato gurl's life

Wassalam

Nurul Says said...

TAHNIAH :)

Hanisham Ab Halim said...

Tahniah Cik Tom.. heheheh

eB ezrin said...

tahniah... >_<

IMANSHAH said...

Tahniah buat cik tomato

Effi Rahmat said...

salam...
dah tengok dah.. memang sesuai cik tom menang... sedih membaca.. tapi penuh pengertian dan akhirnya kembali kepada-Nya...

Anonymous said...

congrats pada yg menang..nnti amy leh wat giveaway yg len plak! :)

::FAIZ:: said...

tahniah kat dia

CIK TOM said...

erk xsangka plk menang..sekadar mempertaruhkan n3 yg lahir dr hati...terima kasih ye amy...dan terima kasih pd kwn2 yg ucap tahniah :)

nati cik tom email info..

tiefazatie said...

tahniah ciktom!hhihii

CIK TOM said...

tenkiu ifa...amy..cik tom ade buat n3 pasal giveaway amy kat link ni;

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/12/cik-tom-menang-best-entry-with-sinar.html

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

hebat la cik tom !

Ayu said...

Salam~
wah,dah ada pemenang ye..tahniah buat cik tom..nanti nak jengah ke blognye n baca n3 tu..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign