Sep 23, 2011

Belog senyum-senyum berpenunggu ke atau google chrome yang bermasalah


Agak pelik apabila setiap kali aku ingin buka belog sis aku nie pasti ada keluar benda alah nie. Aku perasan perkara nie terjadi sejak dua tiga hari nie. Setiap kali kunjungan aku ke belognya seperti tidak dapat di terima. Bukan kerana tuannya membenci aku tetapi kerana ada penunggu yang tidak di kenali menyekat aku untuk ke sana..Nak tahu apa penunggunya, u all boleh lihat pada gambar di atas..

Tadi aku cuba buka belog sis Diana nie menggunakan internet explore dan firefox tapi ternyata tidak ada masalah.Tapi apabila aku menggunakan google chrome, pasti gambar makluk tue yang akan keluar. Tak faham la adakah belog senyum-senyum ada penunggu ataupun google chrome yang ada masalah degan belognya.Tapi belog lain ok je.. 

Sebelum nie belog kak eida, kena buka dua tiga kali kerana ada amaran malware tapi sejak kelmarin amaran tue sudah tidak keluar lagi. Nak berkunjung ke belognya sama sekali tiada masalah lagi. Kenapa ye aku x dapat accept belog nie menggunakan google chrome..sapa² boleh bantu tak!




8 comments:

Kakcik Seroja said...

Google chrome tu apa? Kakcik ni bab2 IT ni tak berapa pandai. :(

Unknown said...

alahai..
kenapa ye??
risau pulak akak..
nak kena cari sifu akak ni...

vendoline said...

bergamtung pada web yng kita bukak jugak...

wahida said...

bab2 ni mmg tak tau nak tolong mcm mana...huhu...sorry...

misya said...

sya pun kena macam tu jgak

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xtahu nak bantu mcm mane...

Sheherazade said...

meme kdang2 mcm tu

eima said...

slalu gak la chrome buat hal... aku pun slalu jugak jd ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign