Sep 20, 2011

Keguguran lagi dan pengubatnya


Selamat Malam semua..

Keguguran yang kerap kali. Actually story nie aku pernah postkan satu ketika dulu. Hari nie aku nak kongsikan lagi tapi sebelum tue minta kalian jangan meluat pulak asyik baca cerita yang sama je. Bukan apa blog nie kan tempat untuk aku meluahkan.Jadi apa yang aku lalui aku nak abadikan di sini untuk di jadikan kenangan di masa yang akan datang hehe..

Aku yakin ramai wanita akan cuba menghindari diri dari berlakunya keguguran.Tak ada seorang pun yang inginkan keguguran terjadi pada diri. Tanya la mane² orang , pasti jawapan mereka minta di jauhkan lah. Perkara ini boleh membuatkan seseorang individu itu hilang keyakinan diri untuk berdepan dengan orang ramai. Kalau di peringkat awal tue x pe lagi masih ada jalan penyelesaian tapi yang merisaukan bagi mereka yang dah tahap kriktikal macam aku nie. Keguguran berulang kali. Sapa tak risau kan!

Jadi aku nekad untuk mencari satu produk yang boleh mengubati keguguran aku ini. Akhirnya aku berjumpa dan setelah di cuba ternyata ianya sangat berkesan. Selalu selepas mandi aku boleh lihat tahap kegugurannya tapi kali nie aku boleh kira berapa urat je. Alhamdulillah syukur akhirnya aku jumpa juga produk yang sesuai dengan aku.Lepas ini tiada lagi keguguran dan aku pun akan berasa lebih selesa dan yakin lagi walaupun bertudung.En.hubby juga tidak akan merungut lagi melihat rambut gugur ku yang bersepah di lantai..No more rambut gugur...



Inilah pengubatnya..
Produk daripada ECPI..


29 comments:

echa takashimaya said...

ingatkan keguguran ape la tadi.rambut rupanya.hahhaha

Myra Jay said...

Isyy ingatkan apa la tadi, sabar jela..hehee :-)


Ok ke produk tu?? Rambut myra pun dok gugur jugak :)

Kak Amy said...

@Myra Jay ok myra, kalau dulu gugur banyak tapi selepas pakai nampak perubahannya..sikit je yang gugur..

Noor Fatin said...

rambut sy pn gugur, nak kena try la nampaknya ni..wuu

munna said...

mula2 baca ingatkan keguguran yg lain tadi rupanya rambut yg berguguran...

TopiJerami90 said...

ingatkan ape yang gugur,rambut je

jom melawat saya kat Sini

Dear Yayah said...

mak sy pena skali gugur jugak kak..

takpe..Allah janjikan akan bina sebuah rumah di syurga utk ibu2 yg redha dgn kematian anaknya krn Dia yakin pd rezeki n perancangan Allah.. =)

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah...awe suke entry akak :)

Dear Yayah said...

eh..keguguran rmbut ek..

hBHAHAHA

haduhhhh..sorry tak bace habih terus nak komen pasei hadith nabi tu..

maap yekkk..kehkeh =D

Panglima7 said...

Assalamualaikum Amy. Entry Amy nie..suspen jer. Ingatkan gugur ape tadi. Semoga Amy dalam perlindungan Allah hendaknya.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tersalah paham dari tajuk tadi...
heeee...

Liza Razak said...

kalau bagus saya pon cuba jugak laa....:)

Mak Lin said...

rambut kite pun gugur banyal (+____+). nk try la nanti. mahal tak kak?

Dr. Amirah said...

bagus kan?mama saya pengedar barangan ecpi :) ada center dekat selayang :)

Kakcik Seroja said...

Aduhai Amy...

kakcik dah fikir lain yang keguguran tu!

Nazz@Purple said...

naz pun same..walau dah potong rambut pendek..tp masih bnyk gugur..smpai kuar2 tudung..nak try ar product ni...

Hudalatip said...

Ishh..suspen la amy ni..gugur rambut rupanya..dulu kita pun problem gugur rambut tapi sekarang dah takde lagi..ni produk ECPI yang sama ngan air tu ke?

Sheherazade said...

hehehe,ECPI rupenya

Fazleyatul Aini said...

eh rambut kita selalu gugur jugak. especially pas mandi, nak sikat rambut, amboiii tensen gila tgn rambut byk melekat kat sikat.uwaaa

Kakzakie Purvit said...

Amy!! buat jantung kakak berdegup tau...:) kakak ingatkan amy mengandung keguguran lagi. Hahaha.... rambut tak apalah gugur sikit...

Jaga diri dik...:)

Anum said...

terkejut anum
rupanya rambut
hehe

Unknown said...

amy nak kena gigit ni..
akak ingat keguguran apa la tadi..
heheheh

misz myza said...

ahahahahaha... waaa... kena tipu awal2... mati2 igtkan keguguran ape td.. rupenye rambut.. ceh... tipah tertipu...

sarah-najwan said...

akak igt gugur yang tu..huhu
suspen ajo...

akak hanya rambut pendek..jadi tahap keguguran tu xle byk..tapi kalu rambut pnjg sket..napok la jugok banyoknyo

kathy said...

adoi!! bikin saspen je..

☾SHiemaCMa786☾ said...

produk ecpi ke?
brape regenye??
cma pun keguguran sgt teruk la amy....

Akak Kembang said...

wat suspens jek..brp RM my?

Rinna said...

Suspen jerk tadi.. ingatkan keguguran pasal apa.. ades.. :))

kasihibu said...

eee...meh nak pok laju laju
ingatkan apa lah tadi ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign