Sep 22, 2011

Luahan hati Abby Abadi..

Selamat Petang..

Sure post nie ada yang x suka, iya lah sikit² je aku mesti nak post pasal artis kesayangan aku nie 'Abby Abadi'..Hrmm..ada aku kesah kau tak suka hahaha..Biaq pi lah hangpa x suka ka apa ka , janji aku nak post juga. Kalau yang tak suka tue aku nasihatkan baik jangan dok gatai nak baca sini..nanti lepas hangpa baca confirm hangpa paneh lepas tue buat dosa..nak cakap macam² dekat Abby aku nie...Ops jangan marah na bukan apa aku x mau la hangpa dok sibuk nak cakap macam² sedangkan aku x pernah pun nak cite macam² pasal pihak sebelah sana. So kalau rasa minat sangat dekat sebelah sana, baik hangpa pi baca cite pasal dia.. dekat sini tak daq cite pasal depa...

Last post pasal Abby hari tue , ramai pulak la Mak Anon yang sibuk nak komen sama. Kalau komen biasa² tak pe la nie komen sikit punya hot n spicy gitu. Mulut bukan macam longkang lagi dah tapi dah macam minum cili blender ja.Betapa pedas lagi berapi..So di sebabkan itu baik aku pesan awai² , sebab kalau hangpa komen juga aku x berminat pun nak baca apatah lagi nak publishkan komen hangpa tue..

Ok now jom kita baca apa yang kak Abby luahkan nie. 

klik imej ini untuk besarkan..

Sedih kan!Aku dapat rasakan macam mane Kak Abby rasa sekarang. Wanita! sekental mane pun hati akhirnya akan rapuh juga dan air mata lah menjadi teman setia.Semoga kak Abby tabah dengan apa yang di laluinya sekarang.Hari ini mungkin dia akan rasa sedih dan berduka tapi hari esok sapa tahu kebahagian akan muncul dengan sinar yang terang...

Anak² Abby Abadi bersama papanya 
sebelum berangkat ke johor untuk majlis pernikahan 
Norman Hakim dan Memey Suhaiza pada hari sabtu ini..






13 comments:

Fazleyatul Aini said...

sedih. huhu. betol la, sekuat mana pon wanita, air mata tuh tetap teman. harap abby tabah

Tieah Madian said...

Tak nampak sangat kak.. Kecil lah tulisan tu.. Hehehe..

Entry Terbaru 1 : Salahkah Menonton Filem Nasi Lemak 2.0
Entry Terbaru 2 : Filem Nasi Lemak 2.0 Tidak Kurang Hebatnya

misya said...

semoga di beri kekuatan

echa takashimaya said...

doakan yg terbaik utk dia.dia kena move on utk dpt KEBAHAGIAAN itu.Insyallah =)

Eyla Shuhaila said...

sedeyhh kan kesian kak abby . . kami doakan yg terbaik utk kak abby . ;-)hati wanita nieh memang lembut walaupun sekuat mna pown dye . tp teros terang ckp mmg tak suka langsung ngan memey tue tp dh jodoh nak buat cmner kan . ;(

BeloG MTT said...

Sedihnyaaa,kesian diaa.. Hmm semoga dia kuat hadapi semua ni..

Nazz@Purple said...

ni dugaan untuk dia..setiap ujian ade kemanisan disebaliknya nanti..harap dia bersabar..

Sheherazade said...

abby kuat,dia mampu hadapi insyAllah

☾SHiemaCMa786☾ said...

huhu.....itulah hati wanita...
semoga kak abby bahagia...

Illiana Hidayah said...

tak pahamlah kenapa mst perkahwinan tu ditaja ek? bukan riban2..tp juta2..kalah diva no 1 negara..
bertabahlah abby abadi! (fan abby jugak)

cik gege said...

smoga kebahagiaan itu miliknya...

Eera Shera said...

kesian kak abby...moga die tabah

Rizziela said...

Hanya perempuan yg memahami hati perempuan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign