Sep 29, 2011

Pakai kereta ferrari dapat tittle ' MDRT ' million dollar round table

Selamat Petang..

Ok now dah free sikit , tadi dok layan fb sambil buat keje..so tak de la rasa stress sangat. Pasni dah boleh blogwalking. Sekarang nie aku dah jarang blogwalking siang hari asyik sebelah malam je. Sian en.hubby , sebab aku asyik layan belog je sampaikan dia nak layan angry bird pun dapat hehe..

Semalam aku ada sembang dengan ex boss aku dulu. Ex boss masa aku buat part time di Am Assurance di jalan pekeliling. Terperanjat gila babas aku bila lihat dia dah pakai kereta Ferrari .Mahal siut kereta tue. Tapi aku bangga la dengan ex boss aku nie. Bukan senang nak bergelar jutawan di usia yang muda.Memang aku salute la kat dia.

Tambahan dia banyak berjasa pada aku. Banyak selok belok perniagaan dan marketing yang dia ajar pada aku dulu.Bila lihat gambar² team dulu rasa rindu pulak. Team yang paling best aku rasa. Semuanya dah berjaya. Pakai kereta mewah²..Aku tumpang gembira dan rasa jeles pulak , kalau la aku x tinggalkan team nie mesti aku pun dah berjaya macam dorang... Dah boleh pegang tittle MDRT hehehe..tapi sekarang nie angan² je la.. tittle mak tiri bangla sesuai la hahahaha....

Jom layan gambar...


Red Car smart kan..

My ex boss dengan adik perempuannya..

Ex team punya kereta , berjaya kan mereka..

Holiday di luar negara , last year..bestnyaaa..












13 comments:

Sarah Syazwani said...

seronoknyerrrr..biler nk kaya nii.

Adinda Amy Sensei said...

hai kak amy.....

Unknown said...

tak pe amy..
mungkin kejayaan amy dari segi lain..
bukan kebendaan..:)

☾SHiemaCMa786☾ said...

ex team dulu biz gak ke?
mewahnye.. :)

Lieya said...

Uiyooooooooo....

ZianaRazali said...

kita nampak ferrari pun tak berani nak lalu dekta..ahahah

suria lekatlekit said...

ferrari tu.. kita ni jgn kan ferrari, keta lembu pun x mmpu beli.. kekekekeke.

azwa amani said...

huhuhu..untung laaa...

dah lah cantik...dapat pula gi sana sini... huhu.. )

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bertuah badan...

eima said...

wahhhh ... tp klu insurans ni kena rajin la...... org cam aku mmg takan berjaya ...seyes

ozzy said...

Itukan rezeki masing-masing..siapa tahu mungkin satu hari nanti kita juga akan merasa.
apapun bersyukurlah dgn apa yg kita ada atas titik peluh kita sendiri

Sheherazade said...

kagum2...xpe amy dear u pon ape kurang nya sekarang

biz sendiri ;)

Hanisham Ab Halim said...

Salam Amy,

Bila nak comeback??? Ex Bos awak tu dah jadi Bos saya sekarang.. Caya tak??? So apa2 hal boleh kol saya yer.. Sham 013-3563047...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign