Sep 22, 2011

Hacker facebook yang durjana


Selamat Malam..

Tak faham la dengan sikap manusia nie. Pantang lihat orang senang sikit ada je yang x puas hati dan dengki. Dah banyak kali dah aku bersabar. Sabar aku pun ada hadnya. Buat akaun baru pun still kena juga. Apa la nasib, sapa la yang dengki sangat dengan aku nie. Aku tak pernah pun nak kacau orang apatah lagi nak tabur pasir dalam periuk nasi orang tapi kenapa buat aku macam nie. Sedih dowh!

Akaun bisness aku di hack lagi. Nie entah kali yang ke berapa dah.. Tak tahu la sapa punya keje yang dengki sangat nie. Tak pasal² aku kena buat akaun baru. Dah berapa kali dah jadi macam nie. Kalau dah kerap sangat jadi macam nie customer aku pun boleh lari. Apa yang tak puas hati sangat pun x tahu la.Kalau nak bersaing dalam perniagaan pun, biarlah bersaing secara sihat tapi bukan dengan cara begini. Memang sakit hati tapi nak buat macam mane kan.Terima je la! huhu...

Nie pun salah satu dugaan juga..sabarrr ye wahai diri.. biarlah orang buat kita tapi jangan sesekali kita buat orang.Kepada si durjana hacker, terima kasih la kerana anda berjaya buat orang lain susah.Ingat nak buat akaun baru tue senang ke. Kalau setakat nak sign up biasa x pe la, nie kena upload gambar² sebelum nie.Lepas tue nak kena add description lagi , detail barang lagi. Kalau buat satu hari belum tentu boleh siap. Bukan keje aku nak mengadap laptop 24 jam.Tolong la bertimbang rasa sikit..Ke anda nak lihat aku tutup saja kedua² akaun bisness aku tue baru anda x ganggu lagi..begitu???


Note: Pada yang bertanyakan price list untuk handphone terkini, esok aku akan cuba updatekan di sini. Dan bagi pakaian pula aku akan cuba update secepat yang boleh...-amek masa sikit untuk aku buat akaun baru-


10 comments:

Unknown said...

selamat malam amy..
kasihannya adikku...
sabar dik...

kak punya FB pun semalam problem..
hari nie okey pulak.....
pening kepala

exora said...

sian amy..sabar yer, tu tanda2 bisnes akan lebih maju lepas ni...insyaAllah

puterablog1malaysia said...

salam...cube membantu...cube cara2 ni u elak di ceroboh oleh ayam y tiada rumah banglo..cube elakan daripda memberi email @ show email di dalam fb @ tempat2 y sering dihadiri pengjung, privasi friends & maklumat peribadi & cube gune id y ada di depannya simbol --> conth www.facebook.com/#jebon.. cube la yew..harap2 berjaya..gdluck..

Panglima7 said...

Assalam Amy. Kasihan Panglima dengan nasib yang menimpa amy. Semoga diberi kesabaran oleh Allah hendaknya.

azieazah said...

Ohhh ada jual handphone? Kak Azie memang tengah nak survey BB Touch yang versi baru tu. Berapa harga market sekarang eh?

Sheherazade said...

ooo patut la pia cari2 xjumpe

sabar ye dear,pia doakan amy success dlm biz

BeloG MTT said...

Amy cuba tanya Mraz mana tahu dia boleh tolong sebab dia pakar hack meng-hacked nie.. Heee~ :D

misya said...

sabar yer,biasa la manusia,mana ble tgk org len berjaya,sepatutnya doakanlah kejayaan org len bukan merosakkan

eB said...

lor, ish3...
amy nk delete fb camner eh/ leh ajor?
ps: eB x dpt pn emel?

munna said...

ADUHAI ... SABAR YE AMY.....APALAH MANUSIA JENIS MACAM NI SUKA SGT MENYUSAHKAN ORG LAIN...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign