Sep 1, 2010

EKIN MAWI BERMADU SENASIB DENGAN AKU



Salam...

Fuhhh!!!
kalau baca title memang gempak siut
mesti korang semua nak tahu story lebih lanjut kan
sape x nak tahu kalau cite berkenaan dengan mawi
tambahan pulak bile titlenya ekin mawi bermadu
pastu senasib pulak dengan aku
mesti berdoyon2 orang nak tahu
hehee!!perasan la pulak ahaks...

ish..ish..ish...

Hang pa jangan fikir bukan2 na
x dak sapa pun nak di madukan
minta simpang banyak2..
aku cuma simpati pada ekin mawi nie
metro 2 hari lepas ada kuar
story pasal gosip ekin bermadu

Bile aku baca sedih sangat
gosip tue sebab ekin x dapat bagi zuriat
kejam betul la sape yang buat fitnah tue
kesian ekin aku dapat rasakan
macam mane perasaan dia
mesti sangat sedih dan tertekan

Aku kagum dengan ekin nie
kuat semangat dan tabah
dalam menempuh semua dugaan yang datang
kadang aku terfikir juga kenapa aku yang baru berdepan
dengan masalah kecil dah nak mengalah...
sedangkan ekin yang berdepan dengan pelbagai masalah
masih boleh bersabar dan tidak pun mengalah

So pasni aku kena kuat
aku nak jadi macam ekin mawi
kuat semangat dan tabah
dalam menepuh semua dugaan
insyaallah mudah2an
amin...

p/s : actually tarikh perkahwinan kami same..
dan story pun lebih kurang same..keguguran masa yang same..
masih tiada rezeki..cume bezanya dia di kenali public jadi sudah pasti
tekananya lagi hebat dari aku...kesian kan...semoga ekin tabah...amin!!!










18 comments:

atuk said...

Salam Ramadhan Amy

saya doakan untuk Amy n hubby
supaya dikurniakan cahaya mata yg soleh
amin

Wassalam

::FAIZ:: said...

hahahaha tajuk sangat gempak....

yanamib said...

wah tarikh kawen sama dgn ekin...mcm syok je..hehe~

Kak Amy said...

salam atuk...

terima kasih di atas doa mudah2an allah memakbulkanya amin.

Kak Amy said...

salam faiz...

kasi suspen je lebih hahahaaha

Kak Amy said...

salam y@n@..

story pun lebih kurang same...

Idalara said...

salam amy
banyak2 bersabar ye..dan sentiasa berdoa.

insyallah satu masa nnti pasti dikurniakan cahayamata..

Kak Amy said...

salam kak ida...

insyaallah mudah2an amin...

mekaseh kak...

Anonymous said...

hmmm...dugaan selepas kahwin..bertabahla ye..=)

rasanya aritu mawi dh explain pasal gosip bermadu tu. dia dijemput jadi guest kat radio ERA


Berbelanja Sakan & Plan Jimat Belanja Ketika Musim Perayaan

Kak Amy said...

salam red...

mekaseh red..

biasa la dunia hiburan kan dah explain pun masih nak kuarkan gosip tue...biasa la cite panas lkan..

Young Millionaire Cik Mariah Sazali, said...

lor cian nye..suke sgt org gosip2 kan..
myb betul amy ckp,xde rezeki lagi..
selamat berbuke. =)

Kak Amy said...

salam erieyko san..

terima kasih ye..

selamat berbuka juga

LyNn HaMzAh said...

semoga ada rezeki utk amy n hubby menimang cahaya mata...

AngahSayang2314 said...

amy sabar banyak2 mungkin ada hikmah di sebaliknya ye.. apa2 pun nanti kita ketemu okiessss

Kak Amy said...

salam lynn...

terima kaseh lin insyaallah mudah2an...amin

Kak Amy said...

salam angah...

thanks dear insyaallah lepas raya ok kita jumpa...

mrnoble said...

semoga cepat2 dpt anak. amiinn

Kak Amy said...

salam...

terima kasih ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign