Sep 23, 2010

NEW HOME 'SINAR RAUDAH'



Salam..

Welcome!!!
selamat datang semua ke teratak baru aku
kalau korang perasan aku dah buat perubahan
untuk layout and header blog aku nie..

amacam ok tak !!
ok x ok kira ok je la ye..

hehehehehe...

Bape banyak ok daaaa...
actually kalau ikutkan hati aku nie malas nak tukar
aku lebih selesa dengan layout n header lame
tapi di atas permintaan en.hubby so aku tukar la jugak
layout nie en.hubby yang pilih dan header pun dia yang buatkan
thanks papa amirul...

Bagus juga sinar raudah nie bersalin kulit
bukan apa dah berkurun pun aku tak tukar2 layout
kalau dulu bukan main rajin lagi
tapi sejak dua menjak nie jadi malas pulak
nasib la en.hubby ada..

Lepas nie x boleh malas2 nak update blog
aku kena sentiasa hidangkan juadah2 baru
untuk dapatkan thumbs up dari korang semua

Happy Blogging!!!




2 comments:

Unknown said...

aha kulit baru...
semangat baru la ni ek.. :)
kuman "jutawan" Entry

Kak Amy said...

salam kuman..

semangat ke, boleh tahan la semangatnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign