Sep 21, 2010

MASIH BERDUA BELUM BERTIGA DOAKANLAH


Gara2 aku upload pic nie dalam facebook
ramai pula la rakan2 yang salah sangka
so di sini aku nak jelaskan bagi clear ye


Wahai rakan2 ku sekalian
terima kasih di atas ucapan tahniah korang tue ye
terharu pulak aku bile menerima banyak mesej dari korang
terima kasih semua..


Alhamdulillah bersyukur aku
kerana masih ada kawan2
yang mengambil berat tentang diri aku
ahaks touching la pulak...


Hakikat yang sebenarnya aku masih belum pregnant lagi
ini gambar lame aku la jadi jangan salah faham ye
yang dalam perut pun dah x de lagi
dugaan yang allah berikan..
pape pun aku tetap bersyukur..


So jangan tertipu dengan gambar nie ye
aku minta maaf banyak2 coz gara2 pic nie jadi isu pula
sampaikan ramai yang mesej bertanyakan kebenaranya
di harap jelaslah segala pertanyaan korang tue


Pinta aku berdoalah untuk kami
semoga suatu hari nanti
apa yang kami hajatkan akan termakbul
insya'allah mudah2an dengan izin allah
yang penting kami x akan putus asa dan terus berusaha..




p/s: gatai lagi pi upload pic nie..padahal dah tahu pasti
orang akan salah faham...nie la dia x de penyakit cari penyakit
sekarang terima la...:(



14 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...
InsyaAllah... Ada rezeki nanti...
Hehe...

Kak Amy said...

salam azwandy...

mudah2an amin..

Unknown said...

akan ku doa buat mu juga, pasti ada rezeki, insyallah..

Kak Amy said...

salam eida...

terima kasih ye..

Rizziela said...

Insyallah..nanti adalah rezeki tu

Unknown said...

insyallah... ada hikmahnya nih.
Teruskan berusaha. :)

Kak Amy said...

mudah2an amin..

thanks sis

Kak Amy said...

terima kasih kuman...

Ce'gu JAERA said...

Insya Allah. teruskan berusaha ya

Kak Amy said...

salam..

terima kasih ye..

Abby Xsun said...

bak kate lagu tu... TWO IS BETTER THAN ONE... insyallah rezeki Allah utk umatnya takkan tertutup selagi kite berdoa dan terus berussaha.. bykkan bersabar ye zana :)

Kak Amy said...

salam abby..

thanks ye dear..mudah2an amin..

Ogy said...

salam ziarah dr mama.... samalah kita...sama2 kita berdoa dan berusaha yea... :)

azwa amani said...

yessssssssss..kak amy dah gummmbira..hah camtulah baru beshh...heheheh.:)..terlebih excited plak bdak ni...errmm...nanti ade lah rezeki tu yerrr....belum masanya ALlah nak bagi tu....hepy2 selalu yerr kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign