Sep 21, 2010

AYU RAUDHAH DAN ZAQUAN ADHA AKAN BERKAWEN


Selamat pagi semua...

Pagi2 lagi aku dok membelek paper online
ada satu ruangan tue tertulis pasal
Ayu Raudhah dan Zaquan Adha..

wahhhh!!!!
tahniah good news nie..

Adakah aku tertinggal keretapi lagi nie..
-maksudnya orang terakhir yang tahu ye-

hehehehehe....

Tak kisah la janji aku nak share jugak dengan korang
sebab aku peminat Ayu Raudhah...
suke sangat tengok Ayu berlakon
terutama time dia pakai tudung
nampak ayu dan lembah lembut..
tambahan bile dia berkata2..
perghh!!ala2 wanita melayu terakhir gitu

Cite pasal ayu nie..
sampai terlupa pula aku pasal buah hatinya
dengar cerita ( dari pengulas sukan semalam ye)
Zaquan Adha akan menjalani pembedahan pada kakinya
semoga semuanya berjalan dengan lancar dan cepat sembuh
nanti dah nak kawen kan...

hehehehehe...

nak tahu lebih lanjut baca la dekat sini lah ye





6 comments:

AngahSayang2314 said...

ye ke kalau betul tahniah la... hehehe

Kak Amy said...

salam angah...

harap2 betul la kan..

Ummi Hanie said...

salam,

zaquan ni yg twin lakinya rita kan?

hurmm..pasni berbiras laa dgn si rita rudaini plak yer...tak tau plak ayu dah clash dgn si pekin

Kak Amy said...

salam ummi...

ha'ah zaquan nie kembar kepada aidil zakwan.. pasni berbiras la mereka..

NIA said...

kembar bolasepak kahwin dgn artis.meriahlah family lepas nih.hooooo~

Kak Amy said...

glemer you hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign