Sep 21, 2010

RUMAH KU SYURGA KU

Partner aku sudah beli satu lagi rumah
harga rumahnya pun boleh tahan..
mencecah dekat 500 ribu
mahal tue...


arghhh!!!


Nie yang buat aku tercabar nie
bile pula giliran aku nak tambah lagi satu rumah nie
amy syaquena sabar ye nanti akan tiba masanya..
plan tahun nie nak beli rumah terpaksa di tunda next year..
harap2 next year x tunda lagi insya'allah...


hehehehehe...


Aku nie bukan main lagi cakap rumah ku syurga ku konon
tapi dekat rumah sendiri aku buat macam tempat asing je
mane x nya penakut semacam mengalahkan budak2 pulak..
mungkin sebab aku nie lemah semangat kot
x pun sebab terlalu banyak sangat ruang dan bilik
ataupun terasa sunyi kerana jiran terdekat x pindah lagi


Pape pun yang pastinya aku memang penakut
tapi takut aku tue lebih kepada orang
aku wisau kalau2 ada orang masuk umah aku
nak menjerit confirm orang x dengar punya
uishhh!!! minta simpang la..
seram aku..



Cantik harga pun cantik juga..



Bagus buat investment dekat rumah nie
menguntungkan..

18 comments:

ZahaZikriZiey said...

bagus2 amy...teruskan usaha capai impian miliki umah idaman amy tue..nt zie pon nk jadik cam amy gak le..

Kak Amy said...

salam ziey..

insya'allah marilah kita same2 berusaha..basyaaaaaaaa!!!!

Rizziela said...

Mana rumah emy?

AngahSayang2314 said...

betul tue kan???

Kak Amy said...

salam Rizziela...

perlu ke amy tunjuk dekat sini..bukan apa rumah amy baru di masuki pencuri wisau ow bak kata en.ben kalau boleh jangan mantion kat mane kita tinggal or apa2 saje yang memudahkan org.

Kak Amy said...

salam angah..

betul betul betul hehehehe..

Kaseh NazLieza said...

bestnyer dpt duk umh mcm tu kak..

Faizal Syukri said...

Peja yang hati kering dan tak takut kt hantupun xsume rumah besar2... hihi

atuk said...

Assalamualaikum Amy

yang dah ada pun dah cukup kut buat masa ni

untuk rumah kedua...boleh le tuuu

Wassalam

MR. SYAH said...

wah best betul klu rumah macam tu.. harga rumah pun bestkan..
rumah besar2 pun kdg2 xbest gak klu xramaikan..

Kak Amy said...

salam kaseh..

Kalau dapat sebulan x keluar rumah hehehe..

Kak Amy said...

salam peja...

peja yang x takut pun x suka inikan pula amy yang penakut nie..ish seram

Kak Amy said...

salam atuk..

insya'allah kalau ada rezeki..

Kak Amy said...

salam syah..

Betul cakap awak kalau umah beso dok berdua x best gak kan..

yanamib said...

mmg cantek..katne ni?? =)

Kak Amy said...

taman botani...

mrnoble said...

taman botani tu kat mana? google maps ada?

Kak Amy said...

Dekat area gunung rapat,perak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign