Sep 30, 2010

WEBSITE YANG PALING POPULAR SETAKAT INI



Hai semua... aku nak kongsi sedikit maklumat yang aku dapat hasil dari risikan aku kat lawan web enjin carian a.k.a search engines kalau bahasa omputehnyer.. hehehehe

Dapat dilihat disini tempat pertama masih lagi dihuni oleh enjin carian paling popular iaitu Google. Bagi aku sendiri pun , aku lebih gemar melayari internet menggunakan google disebabkan kelajuannye ditambah lagi dengan interface yang user friendly.. bagi aku la... tak tahu la orang lain macam mana kan..

Tempat kedua dan ketiga pun aku rasa aku tak perlu la nak cakap banyak.. korang semua pun tahu kan.. hehehee..

So kalo korang kat sana ada info2 yang menarik boleh la kongsi bersama2 okay...

4 comments:

manggosteen said...

blogspot nombor 8..
tahniah kepada bloger..

SyerAgh said...

wawawa~~ ingtkan blog td. hehe

atuk said...

Assalamualaikum Amy

dah biasa dgn google..senang..laju sikit
he he

Wassalam

Unknown said...

btol3...me pon suka guna google...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign