Sep 4, 2010

KEMBALI KE MATA EMPAT



salam...

Sejak dua menjak nie baru aku perasan
mata aku problem semula
padan la masa baca paper kabur2
tambah pulak bile time baca al quran..
aku kena jarakan jauh sedikit
baru jelas penglihatan aku
kalau tidak kabur je and baca pun tersangkut2
lain pula kalau di jarakan lancar je...

arghhhh tidak!!!
dah bertahun aku tinggalkan mata empat nie
x kan nak pakai semula
aku ingat just silau je
rupanya sudah rabun dekat la
x kan sebab aku dok mengadap
komputer boleh jadi macam nie
macam mane nie help me

huhuhu....
sob~sob~sob

6 comments:

atuk said...

Salam 25 Ramadhan, Amy

saya lama dah pakai cermin mata ni

Wassalam

mrnoble said...

kesiannya.. muda2 dah rabut dekat. try tanye permata hijrah kot, ada tak produk utk rabun dekat ni

Rizziela said...

tak per....boleh g buat lazer sekarng...

Kak Amy said...

salam atuk..

kalau boleh amy x nak pakai cermin mata

Kak Amy said...

salam..

amy pernah gunakan permata hijrah tapi x tahu mungkin baru2 nie je kot

Kak Amy said...

salam sis...

uish x mau takut huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign