Sep 2, 2010

AC MIZAL MENGAMUK DENGAN EX WIFE DALAM FACEBOOK




Sedang sibuk berblogwalking
tiba2 aku terhenti pada satu laman blog hiburan nie
uish cite panas walaupun dah basi
tapi still nak cite jugak

kata2 AC mizal melalui facebooknya...

Lagi kita diam lagi dia naik tocang,
Mahkamah dah larang dia tetap nak buat,
dah dua kali di Mahkamah dia kalah sebab tak ada
bukti yg saya gagal membayar dia failkan kembali,
nak tipu masyarakat sebab nampak baik?
setiap nafkah yg saya berikan ada reeceipt,
sekarang siapa yg salah!TETAPI ini dah melampau,
so terimalah saman!

kepada masyarakat yg tak tahu cerita….DIAM…
sebab saya ada bukti yg saya betul,
so yg mulut celupar diam n saksikn saya pulak beraksi,
kita tak nak mengaibkan tetapi kalau dah melampau
kau terimalah padahnya,biar masyarakat tahu siapa
sebenarnya yg menipu….9 tahun aku tahan!

Terkedu kejap bile baca statement nie..
betul punya marah abg AC kita nie
siap luahkan dalam facebook lagi

kalau tengok pada komen
fuhhh berasap siut...

kita x tahu cite sebenar
x payah la nak komen pedas2
ada mata pandang je la
ada telinga dengar je la
ada mulut diam..

aku yang baca pun x sedap dengar
macam dowang pulak hidup sebumbung
tahu hal luar dalam pastu menuding jari

x yah la jaga hal rumah tangga orang
masalah kita sendiri pun x de sape nak tolong
bagi ke tak itu masalah dowang
yang kita nie jaga je hal kita n kuarga kite sudah
x baik mengaibkan orang
tambah2 kita x tahu cite sebenar
just dengar gosip je
x pasal2 dapat dosa free

subahana'allah.......










13 comments:

yanamib said...

btol tu sis..kerana mulut bdn binasa..hr ni kita mengata org, sok lusa kena kt btg idung sendiri mau terkedu dibuatnya...

peace \/(^_^)

Ce'gu JAERA said...

betul betul betul

Kak Amy said...

salam y@N@...

pelik kan kenapa manusia suka sangat cite pasal orang...kain org terkoyak nampak padahal kain sendiri terkoyak di abaikan..uat x nampak je.

Kak Amy said...

salam gen2 merah...

dah macam upin dan ipin lak..
betol betol betol..

Anonymous said...

eh entry ni bukan entry mengata org ke...kalau awk tak buat entry ni, sy pun taktau pasal statement ac ni

Kak Amy said...

salam mr/mrs anonymous..

first nak tanya kenapa mesti guna anonymous ye...second saya ada ke buruk2kan AC mizal mahupun owang umah die...awak x tahu itu bukan masalah saya mungkin juga awak yang x mengikuti perkembangan semasa...

terima kasih ye

Anonymous said...

amy dont worry ok awak x buat salah..awak just jelaskan kepada semua jangan menuding jari sekiranya tidak tahu cerita yang sebenar..pada en.anonymous lain kali ikuti la sikit perkembangan semasa ye.....

Kak Amy said...

salam anonymous...

x per amy ok..biar la hak dia nak komen apa pun kan..janji kita tahu apa kita buat...

Anonymous said...

jangan di pedulikan sangat amy..mengata dengan tidak pun tak dapat bezakan..x pergi sekolah ke

Kak Amy said...

salam...

x baik cakap macam tue,biarkan je la dia....

AngahSayang2314 said...

ermm angah setuju amy oiiii apa yg amy kata

Kak Amy said...

salam angah..

tapi ada juga sesetengah orang x bole terima...

azhariahzuber said...

kalau ikut bukti nampak ac yg betul..takpe kita tunggu mahkmah kata apa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign