Sep 29, 2010

EK9 Vs ???



Morning guys..... pagi2 ni aku nak sajikan korang dengan jiwa kelajuan... heheheheh baru la cergass... So topik pagi ni aku nak bagi teka-teki la sket... sebenarnye aku nak tahu tentang video di atas.. apakah jenis kereta sebenarnye yang duk mengejar Honda EK9 putih tu?? confuse aku.. ada yang kata sama2 EK9... ada yang kata DC2... entah laaa....

Papepun aku salute la... dua2 kereta di atas memang dasyat...... driver hati kering kot... ala kering konon,,, dalam hati still ada taman wakakaka...... opss... jangan terasa k driver2 kat luar sana.. aku gurau je...

Nasihat aku di sini jangan lumba haram k... owww tak bagus untuk keselamatan semua,,, so pakat2 la kita jaga diri masing2... Ingatlah orang terrrrsayang.....

Video ni dah lama diorang upload... tapi aku je baru tengok... serammm sihhhh.... naik genting layan lap macam tu.. eiiiiii takot akak... ahakss... kalo macam ni la mau 20minit dah sampai puncak hehehehe...

Kalo ada blogger2 di sana yang tahu jenis kereta yang follow cucuk rapat tu boleh la bagitau k... Harap2 ketemu la jawapan nye di sini..... Cayunkkk korang........ PEACE!!!!!!!!

3 comments:

Unknown said...

dashboard kete pun xnampak cane nak tau yang .. best woo layan lap naik genting .. type R ke mivec ke layan genting mmg x semput.. aktiviti kitorang masa time bujang dulu sekitar tahun 2000 .. sekarang dah pencen dah .. hihi

AngahSayang2314 said...

kalau angah la... kar sebelah nyer mahu angah tekan2 pedal bawah..oiittt takut kauuuuu... hehehe

Unknown said...

pergh... sib baik aku bawak kete biase jer hehe
kuman "menara .." Entry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign