Sep 23, 2010

TERCIPTANYA TERATAK 'SINAR RAUDAH'




Sinar Raudah !!!

Dari mane datangnya name sinar raudah nie
sebelum nie ramai yang bertanyakan aku
sampaikan ada sesetengah rakan blogger..
memanggil aku dengan name Raudah

Nak panggil sinar dah macam pelik je bunyinya
tapi kalau Raudah tue ok la boleh di terima
coz artis pun ada name tue..
ahaks perasan la pulak..

Ok la Sinar Raudah nie
aku ambil dari sempena name aku n hubby
name aku Amy Syaquena..
dan name hubby Amirul Ridzuan...
jadi aku gabungkan huruf S dengan R
jadi dapat la 'Sinar Raudah'..

Lepas nie jangan panggil aku dengan name Raudah ok
nanti marah pulak Ayu Raudah coz tiru name dia
tau la peminat dia tapi x kan la sampai name pun nak guna same
agak-agak la kan..
pasni just panggil aku Amy je
x pun Quena ataupun Syaquena..

Tapi kalau ada juga nak panggil Raudah
aku terima je janji jangan panggil yang bukan2 sudah
ok la sekarang masa untuk blogwalking
kalau ada sape2 nak join jogging same jomlah..

Kita mulakan yang ada dalam bloglist dulu ye
kemudian baru yang meninggalkan tapak
dan akhir sekali sebelum berhenti minum petang
nak singgah di blog2 baru..

Jommmm layannnnnnn!!!



2 comments:

Unknown said...

ala tau.. tiru nama Ayu Raudah kan.. ahahah
kuman "Tribute to guru elite" Entry

Kak Amy said...

salam kuman...

hahahahaha..x de maknanya nak tiru..ayu yang tiru amy hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign