Sep 23, 2010

FLIGHT VOUCHER FIRE FLY



Flight Voucher..

Tinggal bape bulan je lagi
untuk mengunakan voucher nie
kalau x guna rugi ow coz dah bayar
dapat la half price ...

Masalahnya nak fly ke mane ye
nak pergi holiday mungkin x kot
coz hubby cakap percutian untuk tahun nie
sudah tiada kalau nak pergi holiday pun
kena tunggu la tahun depan..

huhuhuhu...

Habis aku nak gunakan pergi mane ye
kalau tidak gunakan rugi ow
kena fikir dari sekarang nak kemana
sebab kena booked sebulan awal
itu beerti next month la aku boleh fly

ermmm...

Susah2 fly je ke k.l kan senang
lagi pun aku memang berhajat nak ke sana pun
nak settlekan surat menyurat kereta aku

Ok la k.l pun k.l la kan
dari x guna langsung lebih baik guna..
yeszaaaaaaa...










12 comments:

sarah-najwan said...

flite vocer tu utk domestik je ek?..kan best kalu dpt utk a/bangsa..hehe..

Kak Amy said...

salam sarah...

flight voucher boleh guna domestik n international..tapi paling jauh pun dekat indonesia n koh samui ja..

diriku said...

dpt less brape klu gna voucher 2?

Rizziela said...

g langkawi ler...jauh sikit

Kak Amy said...

tiket tue cume rm70 je pergi dan balik.. kiranya dua tiket tue baru rm140 je la..nak gi mane2 pun boleh...

CIK TOM said...

wah bestnya..pergi la honeymoon dgn hubby...

p/s:cik tom follow blk...salam kenal

FyZa said...

huhu guna ja pegi mna pun..asalkan guna..klu tidak rugi..hehe..klu x nk guna hadiah kat sy la..haha..;p

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

bagaimana kalau ke sabah n sarawak?

Nurmala Mazlan said...

gi la memana..rugi kalau x pergi

AngahSayang2314 said...

baik guna dari tak guna rugi oooo

Anonymous said...

janji guna... :D

Kisah Benar! Aku Keguguran... Dan Aku Telah Menyesal. Bimbinglah Aku...

Bie said...

dah pergi ke?? saya pun ada tiket tu juga..
rtak tahu macamana nak book.. hurm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign