Sep 1, 2010

CHICKEN CHOP MALAYSIA vs CHICKEN CHOP COVENTRY KAK SHAZMIN ANIZA

Selamat berbuka semua...

Hari nie berbuka makan western food
walaupun x berapa sodap tapi ok la
still boleh layan...

tiba2 pulak teringin nak makan chicken chop
nak masak sendiri malas
jadi amek jalan mudah
beli saja di bazar ramadhan
sedap x sedap jangan complain...

hahahaha...
ok la masih boleh di sental
tapi lagi sodap kalau kak shazmin yang masak
nie bukan nak kipas dia ok
tapi hakikatnya memang sodap
di sebabkan sodap la
aku copy resepi dia bawa balik malaysia

kak shazmin nie biras aku
dan masih study lagi di UK
masa aku pergi bercuti dulu di sana
aku berkesempatan rasa chicken chop dia masak
perghhhh meleh beb x tipu punya

itu pun sebab gara2
aku kepingin mau makan chicken chop
kalau tidak x merasa juga
macam x pernah makan je aku
padahal dekat malaysia punya la melambak

urmmmm....
biasa la bile berada di negara orang nie
macam2 lah teringin nak makan
masa jalan2 dekat kota london
tengok restaurants dan gerai makan je
perut berkeroncong...
mungkin sebab cuaca sejuk buat aku mudah lapar
or mungkin juga terliur dengan bau makanan kat sana
tue la dugaan padahal aku tahu makanan di sana x halal

semua tue kenangan manis aku
semasa berada di negara orang
sangat seronok..

uish cite pasal berbuka chicken chop
tiba2 lak jauh terbangnya sampai ke london
dari aku melalut lebih baik korang ushar pic ye
selamat menjamu mata....


chicken chop untuk aku

lamb chop for my hubby

Ini sudah siap di hidangkan

Tunggu masa untuk makan


p/s: nanti kalau aku masak sendiri aku sertakan resepinya ye..

6 comments:

atuk said...

Salam Ramadhan Amy

beselera nampak
he he

Wassalam

Kak Amy said...

salam atuk..

alhamdulillah rezeki...amin

mrnoble said...

yummy! :D

Kak Amy said...

salam..

yummy...yang x berapa yummy la...

AngahSayang2314 said...

salam amy..

kenapa warnanya cantik sangat ye..

Kak Amy said...

salam angah...

warna je menarik tapi rasa kureng menarik sikit huhuhu tapi ok la habis gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign