Sep 20, 2010

NORA DANISH BERAYA DI BALI



MEMASUKI kali kedua menyambut lebaran bersendirian, Nora Danish menganggap sambutan perayaan itu tetap sama. Tiada perubahan nyata walaupun dia tidak lagi memegang gelaran isteri Toh Muda Rizal Ashram Ramli atau lebih mesra dipanggil Jejai.

Bukan sahaja ketika melewati hari raya, wanita berusia 28 tahun itu masih dekat dengan keluarga sebelah bekas belahan jiwanya. Bahkan, hubungan antara Nora dan adik-beradik Jejai tetap utuh biar berdepan kenyataan runtuhnya tembok dibina sebelum ini.

Maka, tidak hairan Nora yang dikurniakan seorang hero comel, Putera Rayqal Rizal Ashram, dua tahun, hasil perkongsian hidup dengan Jejai, masih beraya dengan keluarga Tan Sri Ramli Ngah Talib.

Tanpa gagal, dia bersama ibunya, Sally Talib tetap akan muncul di kediaman mantan Menteri Besar Perak itu di Taman TAR Villa, Ampang, Kuala Lumpur.

“ Cuma, tahun ini, saya tidak dapat beraya dengan keluarga mertua kerana mereka menunaikan umrah sejak penghujung Ramadan lalu. Hanya raya keempat lalu mereka pulang ke Malaysia.

“Namun, saya tetap beraya dengan Jejai kerana dia juga mahu bermesra bersama Rayqal,” jelasnya yang sudah berangkat ke Bali, Indonesia pada raya kedua untuk bercuti selama lapan hari bersama anak dan ahli keluarganya.

Dalam waktu sama, wanita yang dilahirkan pada 7 Mac 1982 itu berkongsi pengalaman beraya dua kali dengan Jejai. Nora mengaku dia tidak mampu membuang perasaan merindui beragam momen bersama bekas suami apatah lagi menyambut hari penuh bermakna itu.

“Saya teringat kenangan menyiapkan suami pada pagi raya. Detik ini cukup lain berbanding hari lain. Saya berdoa supaya tahun depan sudah ada suami dan dapat beraya dengannya. Tidak perlu lagi bersendiri,” pantas tutur Nora yang sentiasa membuka pintu hatinya menerima kehadiran lelaki baru dalam hidup.

Menyediakan empat pasang baju untuk Rayqal rekaan Ezuwan Ismail, Nora yang menjalani penggambaran drama rantaian, Putera Katak sepanjang bulan puasa lalu menyambut hari raya dengan sederhana. Itu terbiasa diamalkan sejak dulu lagi.

“Tahun ini tumpuan hanya diberi kepada Rayqal. Bayangkan, kini, kalau saya membeli belah, asyik fikir tentang susu, makanan dan pakaian dia saja. Saya pula lebih senang beraya seadanya,” terang Nora.

berita lanjut di kosmo

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0920&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_01.htm

9 comments:

Unknown said...

raya versi org kaya

AngahSayang2314 said...

cian nora sekarang pun tak tahu sapa yg harus di persalahkan..

Kak Amy said...

ieda orang x kaya pun ada yang beraya macam tue hehehehe...

Kak Amy said...

salam angah..

tue la kan mkesian dengan nasib yang menimpa dia...

Anonymous said...

MDT beraya kali ke 4 bersendirian..sedih

Kak Amy said...

salam mak dara...

alalala...sianya dia ye,x mo sedih2 MDT ..

yanamib said...

Allah will never give you anything you can't handle...semoga nora danish terus tabah..=)

Kak Amy said...

MUDAH2AN AMIN...

Anonymous said...

"Dalam waktu sama, wanita yang dilahirkan pada 7 Mac 1982 itu berkongsi pengalaman beraya dua kali dengan Jejai. Nora mengaku dia tidak mampu membuang perasaan merindui beragam momen bersama bekas suami apatah lagi menyambut hari penuh bermakna itu".

ALAHAI NORA... MACAM GILA TALAK JER... U CANTIK, BETTER START A NEW LIFE AND LOOKING FORWARD RATHER THAN THINKING THE PAST.. PAST IS PAST... IT'S HISTORY AND DESTINY.. BIARLAH JEJAI BAHAGIA DENGAN PILIHAN HATINYA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign