Sep 30, 2010

LADY GAGA NO. 1



Agak2 korang la sapa antara 5 orang tu ye...

Teruskan membaca untuk mengetahuinye..... jeng je jengggg......




Penat aku mencari fakta2 menarik untuk entry malam ni tau.. akhirnye jumpa la.. so setelah berpenat untuk copy gambar awek2 ni dan melakukan kerja edit mengedit maka terjadi la seperti gambar di atas..lawa tak hahahaiiii...

Maklumat tu aku perolehi dari laman web COED Magazine. Sebenarnye top 50 hehehe tapi tak larat woooo nak amek 50... so aku amek la 5 teratas.. kalo korang nak tahu selanjut nye boleh la ushar laman tu ye..

p/s : hurmmm bila la aku nak jadi no 1 ni ye... korang agak2 bile? huhuhu

6 comments:

Bee said...

Aku lambat lah. .hahaha. .

mrnoble said...

org yg pelik2 je jadi no 1 tu :p

Ayu said...

salam perkenalan (",)ni 1st comment kt cni..
tertarik ngan n3 ni,top 5 ni sume ejen illuminati..hmm...

FyZa said...

huhu rajinnya cari bahan utk update entry..bagusla..n mmg cntik gmbr 2 akak edit..hehe

AngahSayang2314 said...

hehehe kalau nak glamor buat sesuatu yg luar jangkaan hehehe

azhariahzuber said...

lagi 100 tahun pun mungkin tidak..hehe jgn marah tau..org gurau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign