Sep 2, 2010

PERANG ANONYMOUS DI SINAR RAUDAH


Walaupun di luar sane mendung
tapi ada bahang kepanasan di teratak aku nie
mungkin ada yang x suka
atau kurang senang dengan entry aku
same ada peminat ac..
mahupun peminat ex wifenya
kalau ada yang marah tue aku mohon maaf

Tak ada niat pun nak buat korang marah
lagi pun aku x de sentuh perkara2 yang sensitif
cume mungkin sebab aku sentuh pasal komen2 panas
buat ada sesetengah pihak x puas hati macam nie

So aku minta x perlu la
ada peperangan anonymous di sini ye
untuk tidak mengeruhkan lagi keadaan
aku tidak akan publish komen anonymous lagi
cukup la yang dah tertera tue je..
bukan apa bulan2 pose nie
x baik la kalau nak berperang2 mulut
Opss !! bukan mulut berperang kata2

sekali lagi aku minta maaf...

tak mau panas2 lagi sejuk2 sudah....

10 comments:

atuk said...

Salam 23 Ramadhan, Amy

Alhamdulillah

Wassalam

Kak Amy said...

salam atuk..

amin

sarah-najwan said...

salam..saya lak dpt komen tanpa nama yg bizi promot bisnes dia.pnjg lebar tulis.secara rawak komen kt mane2 n3.hmpir 20 n3 dia buat walau yg thun 2009..xkoser saya nk delete..

sori..luahan perasaan lak memandangkn awk buat n3 ni..hehe..selamat berbuka puasa..

Kak Amy said...

salam sarah..

macam tue punya orang pun ada ke...adoi x per la luahkan je baru kita akan rasa lega sikit...

mrnoble said...

haha! anonymous.. maybe dia blom ada id lagi kot, baru tahu pasal internet & blog tu :p

Anonymous said...

kadang2 anonymous ni kwn sindri yg x puas hati tp x berani nak terus terang, sebut psl perang anonymous especially dlm blog ni Lynda pun dah terkena.

AngahSayang2314 said...

apa yg perlu sabar jer la... jgn cepat melenting kan???

Kak Amy said...

salam angah...

amy x amek pot pun angah..biar la dowang

Kak Amy said...

salam lynda...

tue la kenapa mesti pakai anonymous tue pun x tahu kalau betul niat nak komen..komen je la x de sapa nak marah..nie x pelik sungguh dengan sikap sesetengah manusia nie

Kak Amy said...

noble..

yah setuju sangat dengan awak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign