Sep 18, 2010

RUMAH AKU DI MASUKI PENCURI


Salam..

Bulan ramadhan hari tue
rumah jiran aku di masuki pencuri
malam tadi pula rumah aku di masuki pencuri
yang peliknya bukan rumah aku saje dia masuk
tapi rumah jiran aku pun same..

Satu malam sampai dua buah rumah dia pecah
orang ada dalam rumah pun dia berani masuk
agaknya pencuri nie memang dah biasa kot
x pun memang keje dia pecah rumah orang je
mane x nya sampaikan alarm rumah pun x berbunyi
betapa bijaknya pencuri nie..

Aku nasihatkan korang supaya lebih berhati2
sebab budak2 liar ni tengah cari 'passive income'
dengan cara yang x betul ( pecah rumah orang)
pesanan untuk korang ingat2 la ye
musim pecah rumah dah kembali.....

.

9 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Amy

Alhamdulillah
Amy dan keluarga tak apa2

bagai mana dgn harta benda

Wassalam

mrnoble said...

oo kesiannya, byk ke yg hilang?

Anonymous said...

adoi! takutnye...dahla kat area sini byk indon, pastu dengan bangsa2 si suspek kes sosilawati..huhu

Ms. Qhayal said...

barang apa yg ilang? pernah jgak kena. yg pelik nya smpaikan decoder astro pun depa rembat sekali..

eelobor said...

simpati dengan cerita nie, kesian pada diaorang yer? sebab x dpt nak cari kerja elok2, lalu mencuri. elok potong tangan

HANI said...

pendapatan mereka memang dgn mencuri...kita patut hati2

kak wan said...

Apa benda yang ilang..harap amy sabar..kalau boleh pelihara ikan puyu dan sebelum tidur baca ayat kursi dan jgn lupa check semo pintu.

AngahSayang2314 said...

alamak nie yg parah nie kena berhati2

Abby Xsun said...

ni lah hok ayah njang duk cito mase sampai Kuantan bebaru ni... hehehehehe.. penuh emosi.. syukur takde ape² yg buruk berlaku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign