Sep 20, 2010

GIGI DEPAN AKU MAKIN JARANG GARA2 MAKAN GULA2 LOLIPOP



Huwaaa...

Gigi aku sudah nampak jarang sangat di depan
arghhhhh!!! x boleh terima hakikat nie
dulu emak dah pesan x nak dengar
sekarang hamik kau dah rope apa je ha..

huhuhuhu!!!!

Nie la akibatnya kalau suka makan gula2
orang makan gula2 gigi rosak tapi aku
gigi depan pulak makin bertambah2 jarang
pelik tapi benar...

Aku nie dari kecik sampai la dah bosa macam nie
suka sangat makan gula2 lolipop
gula2 lolipop? yang mane satu !
maaf la ye x dapek den nak sertakan gambar

hehehehehe...

Gula2 lolipop nie gula2 yang berbatang
dan berbentuk bulat di atasnya
bile masuk dalam molot
sebijik macam baby gah hisap puting
korang bayangkan je la ye..

Lepas makan batangnya tue
aku suke selit kat tengah2 gigi
ala2 pok cik2 lepas makan selit pencukil gigi la
so bile dah terlalu kerap sangat aku buat
gigi aku semakin renggang...
dan kini sudah terlalu ketara jarangnya

Arghhhh !!!!

Ape perlu aku buat nie
kalau nak ikat gigi macam x masuk akal lak
yang renggangnya cume di depan bukan banyak sangat pun
nak tampal dengan simen boleh ke..
uishhhh!! ada idea x..



10 comments:

::FAIZ:: said...

pakai pendakap gigi

Kakcik Seroja said...

Tak mengapa.. Amy tetap kelihatan comel dan ayu dengan tudung yang bewarna lembut itu.. :)

Kak Amy said...

salam faiz...

nak pakai pendakap gigi tue tapi gigi amy jarang kat depan je...

Kak Amy said...

salam kak cik...

amboi kak cik puji lebih2 nie kang kembang setaman lak amy..anyway thanks sis...

Unknown said...

jarang takpe jangan rongak dah ler.. :)
kuman Entry

Kak Amy said...

uishhh!!! jangan la sampai macam tue...x sanggup den hehehehe....

Karisma Izzah said...

lolipop memang serupa denngan puting baby tu...

gigi makin jarang = gigi nak jongang...

oh tidaaaakkkkk...kesian kak amy...

brenti makan gula2 tu...

Kak Amy said...

salam izzatul..

oh tidakkkkkk!!!!

AngahSayang2314 said...

hehehe tak pe amy yg penting still nampak cun

Miss Yaty said...

hihi..comeynye hobi amy ni...takpe lah amy,gigi jarang pun dah de hubby yang sayang kan..hihi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign