Sep 24, 2010

SAPE NAK HADIAH FREE...


1. bt entry "Sape nak hadiah free? =)"
and letakkan sekali gambar ni dan link kan terus ke blog



2. dan jgn lupe, letakkan gambar ni skali kat side bar blog korg
dan link kan terus ke entry ni ye. klu pic besau sngt, korg tlg kecikkan ye.

3. mnjadi follower blog ni.

4. tag 3 org blogger
lain dan pastikan dorg tahu bahawa mereka telah ditag!

5. dan last sekali,
jgn lupe tinggalkan name dan link entry penyertaan korg kat
kotak komen entry "Sape nk hadiah free? =)" ni ye.

............................................................................

Sape nak hadiah free !!!
dengan x malunya aku angkat tangan
tapi malangnye tuan yang menganjurkan
x nampak pun aku yang dia nampak kesan tapak aku je
jadi kira dia nampak jugak la...

Nadia Farahida..
bukan name pengantin perempuan
mahupun name model terkenal
tapi dia adalah orang yang menganjurkan contest ini
dia nak bagi hadiah free...
korang x nak ke hadiah free tue
kalau korang x nak, aku nak!!
barang free ma...

hahahahaha...

Gurau je la aku join nie pun
bukan sebab nak hadiah free tue
tapi sebab aku nak kenal2 dengan nadia nie
first time sampai ke terataknya terus join n follow
so lepas nie boleh la selalu singgah..

Ok sekarang settle part 1'2' n '3
n now part 4 aku kena tagkan kepada 3 orang rakan blogger
ermmm!! nak tag sape erk..


ok settle!!!
tarikh tutup 1 oct 2010
10.00am...


p/s : dari nak layan tv akhirnya aku menyimpang lain pulak,
jalan2 malam di blog kawan2..













2 comments:

nadia farahida said...

salam dan hi amy! =)
amy, terharu nadia bc entry amy ni ye syg.
sngt panjang da ikhlas.
eh2, btol ke ikhlas ni? hehee
xpe2. sbnrnya nadia bt GA ni pon bknnye nk budget femes ape x.
tp nak kenal n kumpul lagi ramai kawan.
btol x?
dan disamping tu, msti la nk tarik trafik utk dpt duit raya dari nuffies... huhuhuhu
amy, selamat berkawan ye! hehehe

Kak Amy said...

most welcome dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign