Sep 27, 2010

PLEASE DO NOT DISTURB


BLOODY HELL!!
kenapa kaw masih nak ganggu hidup aku lagi ha
aku dah ada kuarga dan aku tahu kaw pun same
jadi kenapa masih nak ganggu hidup aku..
apa jenis laki la kaw nie..

Pelik sungguh kenapa la kaw x faham2 bahasa
dah berbuih mulut aku katakan yang kaw tu sekadar kawan
aku x de perasaan apa2 pun selain aku anggap kaw kawan baik aku
tambahan pula kita nie ada pertalian saudara..
jadi jangan la buat aku sampai benci dekat kaw
sebab cara kaw nie betul2 menguji kesabaran aku selama nie.
bukan aku je tapi husband aku juga..

Tolong la faham !!!! dah dua tahun pun berlalu
kenapa kaw masih x boleh terima kenyataan
aku x pernah bagi apa2 harapan pun sebelum nie
kenapa kaw masih mengharap..

Lagipun mane mungkin aku buat macam tue
coz di hati aku cume ada amirul ridzuan je
aku mengenalinya lebih dari aku mengenali kaw
kaw sendiri tahu hubungan aku dengan amirul
tapi kenapa kaw mesti berperasaan macam tue

Aku terpaksa cakap dekat sini
kalau ikutkan hati nak je aku cakap dekat wife kaw
tapi memandangkan isteri kaw berbadan dua
aku x sampai hati dan x nak melukakan hati dia..

Lagi pun aku x suka sakitkan hati orang
aku lemah bab2 macam tue bukan aku berbangga diri
but hakikatnya x de sape pun suka sakitkan hati orang
jadi aku harap kalau kaw baca nie
tolonggggglah !!!!
delete semua tentang diri aku dalam hidup kaw
buangkanya sejauh2 yang boleh..
jangan ganggu aku lagi..

FULL STOP!!!

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

Isk Iskk....ni mesti kekasih lama menganggu ni ek...Tak dapat terima kenyataan org itu...Kesian wife dia..

Kak Amy said...

salam sis...

Opss pembetulan tue bukan kekaseh lame, tapi best freind je dia je yang syok sendiri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign