Sep 27, 2010

MACAM NIE PUN ADA




Just received one call from cimb bank
nak kempen pasal credit cards n investment planing
yang peliknya dia call sebut name yang betul
but bile aku tanya where you get my number
dia jawab from databest company..
dalam hati aku berkata my be betul kot

Suddenly aku terfikir 'databest company'
uish time aku buka akaun dulu
aku x pakai lagi number nie sedikit was2
aku pun terus tanya minah tue balik
ye ke tapi seingat i masa i buka akaun dulu
i x guna lagi number nie

Than minah tue cepat2 jawab
no i mean company join gan celcom
lagi aku muskir coz number nie
register under my husband name
lagi pun apa kena mengena cimb dengan celcom lak kan
so dengan ringkas aku jawab
sorry not now im busy right now my be late
berlapik aku jawab dari aku jawab im not intrested
betul x lalu aku mematikan talian..

After a few minute
she call me back than she said
dont waste my time asking too many question
stupid gurl..

Sialan betul la aku tanya itu hak aku
zaman skunk nie macam2 penipuan ada
jadi x salah kalau aku lebih berhati2
nie x senang2 cakap orang bodoh
dah keje kaw terima je la
kalau rasa x boleh terima
jangan keje kat tempat macam tue
mangkuk hayun betul la..






18 comments:

sukemakan said...

haha
mmg dasar mankuk hayun
gile ape
suke atila kan nk tya ape pon
xpe kak xpe
die tensen kot
maybe asek kene marah je ngan customer!

sarah-najwan said...

salu dpt call gini..tapi jenis nak bagi prezen konon..nombor kita terpilih la kt cabutan bertuah palace hotel...nampk sgt menipu...

tapi ada syarat marat..kene dtg opis dulu dgr2...hampeh menipu...drpd keje menipu gini..baik la pi keje yg mendtgkn hasil yg baik dan berkatkn..dunia skrg ni mcm2 kn..pelik2..

Kak Amy said...

ha'ah my be la dah bahyak orang dia call, x de yang layan lame2 hangin la kan...

Kak Amy said...

amy jarang dapat call macam tue tapi hubby kerap dapat...kadang2 sakit hati pun ada kita x nak di paksa2...bile banyak tanya marah,pelik2..

Lieya said...

Wahhh suke hati dia je kan nak marah2 orang. Kalau xnak keje camtu, jgn keje situ, ye tak. Ape2 saje laa...

Kak Amy said...

tue la pasal uat darah naik je...

atuk said...

Assalamualaikum Amy

saya tak percaya ada benda free dlm dunia ni
misti ada maksud disebalik nya

Wassalam

atuk said...

Assalamualaikum Amy

mukin dia tak samapai target kut

Wassalam

Kak Amy said...

salam atuk..

mungkin juga la..tapi jangan la cakap macam tue kan x baik...

Bee said...

Salam amy, . Thanks 4low bee ok. . . .nk 4low amy bile dah 498 nant lah. .boley tak? Ki3

Kak Amy said...

thanks ye..

Unknown said...

salam..teruknya...dah la call org dari no tel entah mana dpt...lepas tu nak marah2 lak...

dah follow...follower ke-499...ingat nak yg ke-500...sbb mata dah ngantuk...lupakan niat tu...hehe

mrnoble said...

peh! kurang ajar punya caller!!

eelobor said...

hehehe, dah selalu sangat gak kena. jika yang suara aweq call & bila masa saya boring layan2 gak. akhir2 sekali bila dia dah penat saya cakap jer tak berminat dgn pakej yg di tawarkan. hihihihihi

Kak Amy said...

salam...

thanks adi happy sangat coz sudi membantu, happy sangat dapat angka tue..

Kak Amy said...

salam noble..

memang kuwang ajor pun sakit hati teman..,

Kak Amy said...

salam eelobor..

hahaha..lagi kejam..

AtieAbid said...

buleh plak mcm tu ek..?? siap call balik n marah2..tu baru namanya kurang hajar..
tp zaman skng mmg kena hati2..my antie dah kena tipu.. habis melayan puluhan ribu..kesian pun ada..so be careful la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign