Oct 15, 2010

AWEKS CARI PASAL DI KB MALL

Salam...

Wowww!!!!

Banyaknya komen yang masuk , anyway thanks a lot to all blogger kerana sudi singgah di teratak aku nie.. hari nie agak kelewatan membuka pintu rumah dik kerana badan yang x berapa nak sihat..hidangan pun agak kelewatan di hidangkan..sowie erk pasni aku pasti akan membalas semua kunjungan itu..terima kasih sekali lagi...

Masih nak story pasal semalam , sambil dok tunggu en.hubby kijo sempat la aku merewang mencuci mata...niat di hati nak window shopping je tapi tersangkut juga pada satu kedai nie... perghhh!!! rambang mata siut , actually aku nak cari belt ala2 beso sikit tue tapi sekali tengok harga more than hundred terus batalkan niat...batter aku cari kat k.l je nanti....

Singgah lagi satu shop berkenan pulak pada kasut nie...dah habis berkenan la tapi lupa pulak minta izin dengan en.hubby , aku nie kalau nak beli pape even guna duit sendiri pun aku akan minta kebenaran en.hubby , kalau dia x izinkan aku x kan beli...jadi aku berlalu dari kedai itu dan pergi ke booth en.hubby...sambil duduk2 mencari ayat macam mane nak buat supaya en.hubby izinkan...tiba2 aku terpandang satu booth nie yang jual kain batik , apa lagi pergi serang la , rezeki tue hehehehe...mesti x faham kan...aku nie ada juga buat bisness kecil2an selain ajen pekerja asing...

Belek punya belek di bantu oleh adik Bani..dapat la juga beli sepuluh helai..just nak tambah dengan yang dah ada je...beli nie x perlu minta izin en.hubby sebab en.hubby faham itu keje aku...first dulu aku jual suka2 je tapi bile mendapat sambutan ia dah menjadi extra job aku lak..bukan kain batik je ye tapi macam2 tau....panjangnya mukadimah aku pagi nie..ok la jom cuci mata lihat aku shopping semlam...

Abaikan yang lain ye just focus pada kasut saje hehehe...akhirnya dapat juga beli selepas en.hubby habis keje bawa la dia pergi shop tue dan en.hubby pun suke dengan kasut nie...korang tau alasan aku nak beli kasut nie apa...sebab nak pakai pergi k.l nanti...kasut yang sedia ada semuanya bertumit so memandangkan doc menasihati aku untuk tidak memakai kasut bertumit jadi beli la yang macam nie hehehehe...naib alasan aku kukuh.........

Simple je kan kasut nie tapi sedap pakai ringan je..pasni pantas la pergerakan aku hehehe... maaf gambar untuk belt x dapat di snap memandangkan orang kedainya macam hampeh...aku masuk sale gurl dia buat x tau je..kira macam aku masuk shop dia sekadar buat lawatan je la..nak snap pic pun jadi malas....

Kasut yang nie pun berkenan juga...waduh2 aku kebingungan nie rasa macam nak amek dua2 je tapi en.hubby selalu pesan jangan tamak n ikutkan nafsu sangat jadi just buy yang no 1 tue je...kasut nie next month pulak ye sebab aku dah janji dengan en.hubby shopping sebulan sekali...rezeki lebih macam mane pun cume boleh shopping sekali je...pape alhamdulillah bersyukur dengan apa yang ada...amin (",)....

9 comments:

Rizziela said...

cantik la kasut tu

Sheherazade said...

bgs la dgr ckp suami

Kak Amy said...

salam rizziela...

santikan..simple je

Kak Amy said...

salam peri pia..

thanks ye

Nur Azila Ismail said...

cantiknye kak

Kak Amy said...

salam azila..

confuse nie kasut lawa ke akak yang lawa hehehehe...guwau je,

yanamib said...

hubby u same cam tunang ai lah..dia pon pesan soping sebulan skali jek..tp selagi lom kawen ai bantai jek soping..janji ado duet lbh..ngee~ degil kn =p



pas kawen insap la kut ..teehee~

sukemakan said...

cantek kasut yg 1st tu kak
xrugi beli
hehe

Kak Amy said...

thanks dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign