Oct 7, 2010

CINTA KIRANA




Korang tengok tak cerita ni... aku sekarang tengah gila duk layan citer ni la petang2.. Walaupun sekarang jalan cerita tengah pusing2 tapi aku still folo jugak... Aku suka tengok hero n heroin diorang ni yang memang cute mute ni hahhaahaha...

Jom korang folo aku nonton cerita ini petang2 ya.. hahahahaha... Untuk yang tak pernah tengok tu di sini aku letak video promo sket .. mana tahu kan lepas nonton terus cair tengok2 lebih dia dari kita nanti hehehehe...

Ayuh saksikan.....

4 comments:

sarah-najwan said...

akak minat sgt citer ni weh..setiap ptg layan..ki3

azieazah said...

Masih berlangsung siri ni, tapi tak terfollow dah. Sbb ralit dgn siri Anugerah di TV9.

Compare Cinta Kirana vs Benci Bilang Cinta = BBC lebih malatop!

Nur Azila Ismail said...

best seyh cerita nie :)

AngahSayang2314 said...

opsss tak suka...tak suka...tak suka.. cerita nieeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign