Oct 14, 2010

KANTOI TANGKAP BASAH



Sambil dok melayan muka buku , tiba2 aku tertarik dengan gambar yang di upload oleh rakan aku nie... gambar memancing beserta tangkapanya , sodapnya kalau ikan tue dapat di masak lomak cili api sodap nie......(maaf gambarnya x dapat di copy sebab x dapat respon dari yang punya gambar) jadi google saje la..

Tiba2 teringat pulak zaman kanak2 dulu , suka sangat ikut abg2 pergi mancing n menjala.. sampai kan omak cakap kau nie nak jadi jantan ko apo..owang pompuan duduknya di dapur bukan di lombong huhuhu...bile di ingat balik kata2 mak nie nak ketawa pun ada...

Dulu aku suka sangat ikut abg2...dowang buat apa , aku pun nak buat , sampaikan dowang mandi lombong aku pun mandi same...bile sampai umah mak tengok apo basah lonjun nie, apa lagi kena marah la omak siap suruh bungkus baju2 , x di rotan tapi di halaunya den sobab x dongar kato..pastu mula la babak drama berepisode..rayu merayu memohon maaf..lepas kajadian tue taubat dowh x nak uat lagi..

Itulah kenangan..



p/s: korang jangan salah faham ye dengan tajuk entry , kantoi dengan mak , tangkap ikan , basah sebab mandi lombong hehehehe...



5 comments:

Anonymous said...

tak suka mancing..tp abah, adik2 lelaki, atuk, pakcik2, makcik sume kaki mancing..haha!

Kak Amy said...

salam makdara...

amy suka sangat mancing..

AngahSayang2314 said...

hehehe tipah tertipu amy hahaha.. buat suspen je tajuk tue hehehe

Tieah Madian said...

Ko mmg suke buat tajuk meletup kan amy..
Haha..
Syabas utk ko..

buzzy said...

tertangkap jua akhirnya.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign